برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت زمینی کمند سینا چینی

توالت زمینی کمند سینا چینی در دو سایز 18 و 26 سانتی متری موجود است. توالت زمینی کمند سینا چینی همچنین با عمق کف گود و تخت در فروشگاه کالای ساختمانی چلونگر قابل خرید است. کیفیت لعاب آن درجه یک می باشد.

بیشتر بخوانید
4,452,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت زمینی کمند سینا چینی

یک توالت مرغوب در کنار جنس خوب باید طراحی خوب و رنگ مناسبی داشته باشد. بهترین کیفیت لعاب برای چینی آلات، کیفیت درجه یک محسوب می شود. 

نوع آبریز توالت نیز در پاکیزگی آن نقش دارد. آبریز ریم باز قدیمی ترین نوع آن بوده و با اینکه قیمت آن ارزانتر است، قسمت های کمتری از کاسه توالت را شستشو می دهد. آبریز دور بسته یا ریم بسته نوع بهتری بوده و بازده آن بالاتر می باشد. بهترین نوع آبریز، آبریز ریم لس می باشد که تقریباً تمام قسمت های کاسه توالت را شستشو داده و از تجمع میکروب در آن جلوگیری می کند.

در کیفیت درجه یک، چینی آلات از بهترین مواد تهیه و تولید می شوند. در چینی آلات با کیفیت لعاب درجه یک، تمیز کاری آنها بسیار راحت است زیرا میزان جذب آب توسط آنها پایین بوده و از تجمع کثیفی و میکروب جلوگیری می کند. توالت های با کیفیت درجه یک نسبت به توالت های درجه 2 و 3 خیلی دیرتر بو می گیرند و نیاز به سرویس خواهند داشت. معایب توالت های درجه یک قیمت آنهاست که کمی بالاتر از توالت های درجه 2 و درجه 3 می باشد.

خرید توالت زمینی با کیفیت

توالت زمینی کمند سینا چینی دارای طول 55 سانتی متر، عرض 45 سانتی متر و ارتفاع 26 و 18 سانتی متر می باشد. این توالت توسط شرکت سینا چینی تولید شده است. این توالت دارای دو نوع عمق کف تخت و گود بوده و آبریز آن نیز از نوع ریم بسته است. آبریز ریم باز نسبت به آبریز بسته کمی گران تر اما کارایی آن بسیار بهتر می باشد. توالت زمینی کمند سینا چینی دارای کیفیت لعاب درجه یک می باشد. به همین دلیل این توالت ظاهری بسیار زیبا داشته و رنگ سفید در کنار لعاب درجه یک به آن جلوه خاصی می بخشد. 

 شرکت سینا چینی محصولات خود را از مواد مرغوب و با کیفیت تهیه می کند که این عامل باعث افزایش کیفیت محصولات سینا چینی می گردد. ارتفاع و عمق یک توالت زمینی، تعیین کننده سایز آن نیز می باشد، بنابراین توالت زمینی کمند سینا چینی دارای سایز 26 و 18 است. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
کمند
عنوان کالا
توالت زمینی کمند سینا چینی
برند
سینا چینی
کشور سازنده
ایران
سایز
18 و 26 سانتی متر
ارتفاع
18 و 26 سانتر متر
طول
55 سانتی متر
عرض
45 سانتی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
سیستم آبریزی
دور بسته
عمق کف
گود و تخت
آبریز
دارد
ابعاد
18*45*55 سانتی متر / 26*45*55 سانتر متر
نوع توالت
توالت ایرانی

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود