برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت زمینی کاملیا ریم لس سینا چینی

توالت زمینی کاملیا ریم لس سینا چینی از نوع ریم لس می باشد بنابراین دارای کیفیت آب ریزی بسیار عالی می باشد. توالت زمینی کاملیا ریم لس سینا چینی در سایز های 19، 20، 21 و 22 سانتی متر قابل خرید می باشد.

بیشتر بخوانید
5,133,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت زمینی کاملیا ریم لس سینا چینی

یک توالت با کیفیت در کنار جنس مرغوب باید طراحی خوب و رنگ مناسبی دارا باشد. بهترین کیفیت لعاب برای چینی آلات، کیفیت درجه یک محسوب می گردد. در کیفیت درجه یک، چینی آلات از بهترین مواد ساخته می شوند. 

نوع آبریز توالت در پاکیزگی آن نقش  مهمی دارد. آبریز ریم باز قدیمی ترین نوع آن است و قیمت آن ارزانتر بوده اما قسمت های کمتری از کاسه توالت را آبریزی می نماید. آبریز دور بسته یا ریم بسته نوع بهتری به شمار می رود و بازده آن بالاتر است. بهترین نوع آبریز، آبریز ریم لس بوده که تقریباً تمام قسمت های کاسه توالت را شستشو می دهد و از تجمع میکروب در آن جلوگیری می نماید.

در چینی آلات با کیفیت لعاب درجه یک، تمیز کاری آنها بسیار راحت می باشد زیرا میزان جذب آب توسط آنها پایین است و از تجمع کثیفی و میکروب جلوگیری به عمل می آورد. توالت های با کیفیت درجه یک نسبت به توالت های درجه 2 و 3 خیلی دیرتر بو گرفته و کمتر نیاز به سرویس خواهند داشت. عیب توالت های درجه یک قیمت آنها می باشد که کمی بالاتر از توالت های درجه 2 و درجه 3 است.

خرید بهترین انواع توالت زمینی و ایرانی

توالت زمینی کاملیا ریم لس سینا چینی دارای طول 56 سانتی متر، عرض 44 سانتی متر و ارتفاع 20 سانتی متر می باشد، به عبارت دیگر ابعاد این توالت، 56 در 44 در 20 سانتی متر است. این توالت توسط شرکت سینا چینی تولید شده است. شرکت سینا چینی محصولات خود را از مواد عالی و مناسب تولید می نماید که این عامل افزایش کیفیت محصولات سینا چینی را به دنبال دارد. توالت زمینی کاملیا ریم لس سینا چینی دارای کیفیت لعاب درجه یک می باشد. به همین دلیل این توالت ظاهری بسیار زیبا دارد و رنگ سفید در کنار لعاب درجه یک به آن جلوه خاصی می دهد. توالت زمینی کاملیا ریم لس سینا چینی در چهار سایز 19، 20، 21 و 22 قابل خرید از مرجع کالای ساختمانی چلونگر می باشد. این توالت دارای عمق کف نیمه گود و آبریز آن نیز از نوع ریم لس است که کیفیت شستشو را تا حد بسیار زیادی بالا می برد. آبریز ریم لس نسبت به آبریز بسته و باز گران تر است  اما کارایی بسیار عالی آن، این عیب را جبران می کند.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
کاملیا
عنوان کالا
توالت زمینی کاملیا ریم لس سینا چینی
برند
سینا چینی
کشور سازنده
ایران
سایز
19, 20, 21, 22 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
طول
56 سانتی متر
عرض
44 سانتی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
سیستم آبریزی
ریم لس
عمق کف
نیمه گود
آبریز
دارد
ابعاد
20*44*56 سانتی متر
نوع توالت
توالت ایرانی

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود