برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت تخت آزالیا ریم بسته چینی کرد

خرید توالت تخت آزالیا ریم بسته چینی کرد

توالت تخت آزالیا ریم بسته چینی کرد دارای حالت ریم بسته می باشد که این حالت به شست و شوی سرویس شما کمک بسیار شایانی می کند زیرا در سر تا سر آن سوراخ هایی برای خروج آب سیفون می باشد. توالت تخت آزالیا ریم بسته چینی کرد دارای حالت تخت و فلت است. 

بیشتر بخوانید
8,425,482 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت تخت آزالیا ریم بسته چینی کرد

توالت تخت آزالیا ریم بسته چینی کرد توسط شرکت چینی کرد تولید شده است که شرکت چینی کرد از معروف ترین شرکت های ساخت لوازم بهداشتی محسوب می شود. توالت تخت آزالیا ریم بسته چینی کرد دارای حالت طبی می باشد تا کمترین فشار به بدن شما وارد شود. توالت های زمینی معمولا دارای چند رده با توجه به سیستم ریم قرار گرفته در آن ها می باشد که این مدل ریم ها عبارت اند از ریم بسته، ریم باز و ریم لس است. توالت تخت آزالیا ریم بسته چینی کرد دارای سیتسم ریم بسته می باشد. 

خرید اینترنتی توالت آزالیا

سیستم ریم نسبت به ریم باز دارای ویژگی های بهتری می باشد زیرا سیستم ریم بسته دارای سوراخ های در دور تا دور توالت برای ریخت آب سیفون در درون خود می باشد که این به شما کمک می کند که عمل شست و شو و بهداشتی بودن بهتر صورت بگیرد در صورتی که مدل های ریم باز فقط در نزدیکی قسمت خروجی دارای فضایی برای خروج آب های سیفون دارد. توالت به طور کلی به دو دسته توالت فرنگی و زمینی تقسیم می شوند که هر کدوم از این دسته های دارای مدل ها و دسته های متفاوتی می باشد. توالت تخت آزالیا ریم بسته چینی کرد در واقع یک توالت زمینی حساب می شود که دارای حالت فلت است.  توالت تخت آزالیا ریم بسته چینی کرد در چند کیفیت و قیمت های متفاوت تولید شده است که شما بتوانید بسته به نیاز خود ترکیب مورد نظر را سفارش دهید.  توالت تخت آزالیا ریم بسته چینی کرد در رنگ سفید تولید شده است که این رنگ در بسیاری از خانه ها استفاده می شود و به راحتی می تواند با انواع طراحی های سرویس بهداشتی ترکیب شود. توالت تخت آزالیا ریم بسته چینی کرد دارای لعاب بسیار با کیفیتی بوده به گونه اینی که پس از مدتی بر روی آن خش نمی افتد. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
تخت آزالیا ریم بسته
عنوان کالا
توالت تخت آزالیا ریم بسته چینی کرد
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
مدل ریم
ریم بسته

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود