برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت طبی ویکتوریا ریملس کسری

توالت طبی ویکتوریا ریملس کسری از نوع ریملس می باشد. توالت طبی ویکتوریا ریملس کسری دارای کیفیت لعاب درجه یک بوده و سایز آن نیز 19 می باشد. توالت طبی ویکتوریا ریملس کسری دارای طرح طبی است.

بیشتر بخوانید
3,915,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت طبی ویکتوریا ریملس کسری

توالت ها از محصولاتی هستند که وجود آنها در هر خانه ای ضروری است. چینی آلات بهداشتی از مهم ترین اجزای منزل به شمار می روند و در بهداشت آن نقش مهمی را بر عهده دارند. البته چینی آلات بهداشتی خود نیاز به مراقبت دارند و استفاده نامناسب از آنها باعث آسیب به آنها می شود؛ در اینصورت باید دوباره اقدام به خرید توالت نمایید. 

چینی آلات درجه سه ارزان ترین نوع هستند اما کیفیت مواد سازنده آنها نیز پایین تر است. هر چه کیفیت لعاب یکی کالای چینی بالاتر باشد، ظاهر آن زیباتر خواهد بود و با گذشت زمان کمتر با مشکل مواجه می شود. چینی آلات درجه یک دارای دوام بالاتری بوده و کمتر دچار ترک و شکستگی می گردند.

از دیگر مزایای چینی آلات درجه یک، پاکیزگی و بهداشت آنها است. چینی آلات درجه یک میزان جذب آب پایین تری را داشته و هر چه آب کمتری جذب توالت شود، میزان تجمع آلودگی و میکروب در آن پایین تر خواهد بود. به طور کلی چینی آلات درجه یک را راحت تر می توان تمیز نمود.

به طور کلی، چینی آلات بهداشتی بسته به کیفیت مواد سازنده خود به سه گروه درجه یک، درجه دو و درجه سه دو تقسیم می گردند. در صورتی که ملاک خرید شما کیفیت محصولات است، در اینصورت چینی آلات درجه یک انتخاب مناسب می باشند.

خرید اینترنتی توالت های طبی

توالت طبی ویکتوریا ریملس کسری از نوع طبی است بنابراین برای کسانی که کمر درد و زانو درد دارند، استفاده از توالت های معمولی برای آنها توصیه می شود. توالت طبی ویکتوریا ریملس کسری از لعاب درجه یک تهیه شده است و بنابراین کمتر دچار شکستگی، کثیفی و ترک می گردد.

توالت طبی ویکتوریا ریملس کسری توسط شرکت چینی کسری تولید شده است. همچنین شما می توانید دیگر محصولات برند چینی کسری را از مرجع کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمایید.

ابعاد توالت طبی سبلان دوربسته کسری 61*19*19 سانتی متر می باشد. طول این توالت 61 سانتی متر، عرض آن 19 و ارتفاع آن 19 سانتی متر می باشد. سایز این توالت 19 سانتی متر است. توالت طبی ویکتوریا ریملس کسری دارای آبریز ریم لس می باشد. آبریز ریم لس برای این توالت امکان شستشوی عالی کاسه توالت را فراهم می سازد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
ویکتوریا
عنوان کالا
توالت طبی ویکتوریا ریملس کسری
برند
کسری
کشور سازنده
ایران
سایز
19
ارتفاع
19 سانتی متر
طول
61 سانتی متر
عرض
19 سانتی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
سیستم آبریزی
ریم لس
عمق کف
نیمه گود
آبریز
دارد
ابعاد
61*19*19 سانتی متر
نوع توالت
توالت ایرانی

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود