برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت زمینی سهند دوربسته کسری

توالت زمینی سهند دوربسته کسری، دارای آبریز از نوع ریم بسته می باشد. توالت سهند دوربسته کسری دارای کیفیت لعاب درجه یک بوده و توسط شرکت چینی کسری تولید شده است.

بیشتر بخوانید
2,895,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت زمینی سهند دوربسته کسری

نوع آبریز توالت در پاکیزگی آن نقش پر اهمیتی را ایفا می کند. مدل ریم باز نوع قدیمی ابریز است و قیمت آن پایین تر می باشد اما قسمت های کمتری از کاسه توالت را شستشو می دهد. آبریز دور بسته یا ریم بسته نوع بهتر و جدیدتر بوده و شستشوی بهتری را انجام می دهد. بهترین نوع آبریز، آبریز ریم لس بوده که تقریباً تمام قسمت های کاسه توالت را می شوید و از تجمع آلودگی در آن جلوگیری می نماید.

یک توالت مناسب علاوه بر جنس مرغوب باید از طراحی خوب و رنگ مناسبی را نیز برخوردار باشد. بهترین کیفیت لعاب برای چینی آلات، کیفیت درجه یک محسوب بوده و در کیفیت درجه یک، چینی آلات از بهترین مواد تهیه می گردند. در چینی آلات با کیفیت لعاب درجه یک، شستشو و بهداشت آنها بسیار راحت تر است زیرا میزان جذب آب توسط آنها کم بوده و تجمع میکروب را مانع می شود. توالت های با کیفیت درجه یک نسبت به توالت های درجه 2 و 3 خیلی دیرتر بو می گیرند و کمتر نیاز به سرویس دارند. عیب توالت های درجه یک قیمت آنها است که کمی بالاتر از توالت های درجه 2 و درجه 3 است و البته این امر طبیعی است؛ زیرا هرچه کیفیت یک محصول بالاتر باشد، قیمت آن بالاتر است.

فروش توالت های زمینی با کیفیت

توالت زمینی سهند دوربسته کسری دارای طول 50 سانتی متر، عرض 40 سانتی متر و ارتفاع 19 سانتی متر می باشد، به عبارت دیگر ابعاد این توالت، 50 در 40 در 19 سانتی متر می باشد. این توالت دارای آبریز از نوع ریم بسته یا دور بسته می باشد که کیفیت شستشو را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. آبریز ریم بسته نسبت به ریم باز جدیدتر و بهتر است، البته آبریز ریم لس از هر دو مورد بهتر است. توالت زمینی سهند دوربسته کسری از لعاب درجه یک تهیه گردیده است. چینی کسری شرکت تولید کننده این توالت می باشد. شرکت چینی کسری از مواد مرغوب و مناسب در تولید محصولات خود استفاده می نماید. که این عامل افزایش کیفیت محصولات این برند را به دنبال خواهد داشت. توالت زمینی سهند دوربسته کسری کسری دارای سایز 19 می باشد. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
سهند
عنوان کالا
توالت سهند دوربسته کسری
برند
کسری
کشور سازنده
ایران
سایز
19
ارتفاع
19 سانتی متر
طول
50 سانتی متر
عرض
40 سانتی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
سیستم آبریزی
دور بسته
آبریز
دارد
ابعاد
50*40*19 سانتی متر
نوع توالت
توالت ایرانی

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود