برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت بایکال ریملس کسری

توالت بایکال ریملس کسری، دارای طراحی بسیار شیک و زیبا برای لوکس کردن محیط توالت شما می باشد. توالت بایکال ریملس کسری در سایز 22 قابل خرید از مرجع کالای ساختمانی چلونگر می باشد.

بیشتر بخوانید
3,830,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت بایکال ریملس کسری

توالت یکی از اجزای ساختمان است که وجود آن در هر خانه ای ضروری می باشد. چینی آلات بهداشتی از مهم ترین اجزای منزل محسوب می شوند و در بهداشت توالت نقش مهمی را دارا هستند. البته چینی آلات بهداشتی خود نیازمند مراقبت و سرویس می باشند و استفاده غیر اصولی از آنها باعث صدمه دیدن آنها می گردد؛ با رخ دادن این مشکل، لازم خواهد بود تا شما توالت جدیدی خریداری نمایید. 

چینی آلات بهداشتی با توجه به کیفیت مواد تشکیل دهنده به سه دسته درجه یک، درجه دو و درجه سه دو تقسیم می شوند. در صورتی که ملاک خرید شما کیفیت محصولات می باشد، در اینصورت چینی آلات درجه یک انتخاب مناسب به شمار می روند.

چینی آلات درجه سه ارزان ترین نوع بوده اما کیفیت مواد سازنده آنها نیز پایین تر می باشد. هر چه کیفیت لعاب یکی کالای چینی بالاتر برود، ظاهر آن زیباتر می گردد و با گذشت زمان کمتر با مشکل مواجه می شود. چینی آلات درجه یک با دوام تر هستند و کمتر دچار ترک و شکستگی می شوند.

از دیگر نکات مثبت چینی آلات درجه یک، پاکیزگی و بهداشت آنها می باشد. چینی آلات درجه یک میزان آب پایین تری را جذب می کنند و هر چه آب کمتری جذب توالت شود، میزان تجمع آلودگی و میکروب در آن کمتر خواهد بود. به طور کلی چینی آلات درجه یک را راحت تر می توان تمیز کرد.

خرید بهترین توالت های آبریز ریملس

شرکت چینی کسری توالت بایکال ریملس کسری را تولید کرده است. این برند معتبر در تولید کالا های خود از مواد مرغوب و با کیفیت اسفتاده می کند. توالت بایکال ریملس کسری نیز از لعاب درجه یک تولید شده است. این ویژگی برای توالت بایکال ریملس کسری دوام بالا و تمیزی بالایی را به ارمغان می آورد.

ابعاد توالت بایکال ریملس کسری 57*48*22 سانتی متر می باشد. طول این توالت 57 سانتی متر، عرض آن 48 و ارتفاع آن 22 سانتی متر می باشد. سایز آن توالت 22 می باشد. توالت بایکال ریملس کسری دارای آبریز ریم لس می باشد. آبریز ریم لس برای این توالت امکان شستشوی عالی کاسه توالت را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
بایکال
عنوان کالا
توالت بایکال ریملس کسری
برند
کسری
کشور سازنده
ایران
سایز
22
ارتفاع
22 سانتی متر
طول
57 سانتی متر
عرض
48 سانتی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
سیستم آبریزی
ریم لس
آبریز
دارد
ابعاد
57*48*22 سانتی متر

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود