برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت زمینی مروارید مدل موندیال

توالت زمینی مروارید مدل موندیال، از نوع گود بوده و گود بودن آن باعث می شود که هنگام شستشو آب به میزان کمتر به اطراف سر ریز شود و همچنین از پاشیده شدن آب به اطراف جلوگیری می نماید.

بیشتر بخوانید
17,622,000 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت زمینی مروارید مدل موندیال

چینی آلات بهداشتی یکی از کالای های ساختمانی است که در زندگی روزمره از آن استفاده های بسیار زیادی شده و به نوعی زندگی بدون آن تقریباً غیر ممکن می باشد. یکی از انواع چینی آلات پر استفاده توالت های زمینی می باشند. کیفیت لعاب که عواملی چون جنس مواد بکار رفته و طرز پخت در آن تاثیر گذار است یکی از مهم ترین عواملی می باشد که در رابطه با توالت زمینی به آن توجه نمود. توالت های درجه یک بیشتری کیفیت لعاب را داشته، قیمتشان بالاتر و و مقاومت بسیار بالایی دارد. بنابراین هنگام استفاده از آن خطر شکستگی بسیار کمتر بوده و عمر و دوام آنها نیز بالاتر خواهد بود. عامل دیگر میزان جذب آب توسط توالت است. بهترین توالت، چه فرنگی چه زمینی آن است که کمترین میزان جذب رطوبت را داشته باشد، در غیر اینصورت با جذب پس آب باعث جمع شدن و گسترش آلودگی شده و همچنین بوی نامطبوعی را به خود می گیرند. نوع آبریز توالت را نیز بررسی نماید. توالت ها بر اساس نوع آبریز به سه گروه ریم باز، ریم بسته و ریملس تقسیم می شوند که نوع ریملس بهترین کارایی را در این بین دارد.

خرید توالت زمینی

توالت زمینی مروارید مدل موندیال از نوع گود بوده و گود بودن آن باعث می شود که هنگام شستشو آب به اطراف پاشیده نشود و باعث آلوده شدن شما و یا لباستان نگردد. نوع آبریز آن بدون آبریز یا ریملس (Rimless) می باشد. آبریز ریملس باعث پخش شدن آب به تمام سطوح شده و از باقی ماندن رسوبات آب بر توالت در دراز مدت جلوگیری به عمل می آورد. همچنین مصرف توالت های زمینی بدون آبریز مقدار آب بسیار کمتری را مصرف می کنند که در نتیجه در هزینه های مصرف آب صرفه جویی حاصل می شود. این توالت در دو درجه عرضه شده که درجه اول آن سطحی صاف و براق داشته و برای مصارف زیبایی بهتر می باشد و همچنین مقاومت وزن بهتر، جذب آب پایین تر و در نتیجه از نظر بهداشتی گزینه خرید مناسب تری است البته قیمت آن کمی بیشتر از نوع درجه دوم آن می باشد. وزن این توالت زمینی 16.7 کیلوگرم و نصب آن آسان است. ابعاد این توالت نیز 61.2x52x23.8 سانتی متر است. چینی مروارید یکی از بهترین تولید کنندگان توالت های زمینی بوده و با توجه به نیاز مشتریان توالت های زمینی بهداشتی را با جنس مرغوب و لعاب مناسب عرضه می نماید. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود