برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت زمینی مروارید مدل کرون

توالت زمینی مروارید مدل کرون، دارای ابعاد 25*46*59 سانتی متر بوده، نصب آن آسان و راحت و از نوع ابریز ریملس می باشد که باعث می شود هنگام استفاده از سیفون صدای کمتر به خارج راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید
13,650,000 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت زمینی مروارید مدل کرون

چینی آلات بهداشتی یکی از کالای های ساختمانی می باشد که نقش مهمی در حفظ بهداشت افراد دارند. یکی از انواع چینی آلات پر استفاده در زندگی روزمره توالت های زمینی هستند. برای خرید یک توالت زمینی مرغوب باید چند عامل را مد نظر نظر داشته باشید. اولین مورد کیفیت لعاب است که عواملی چون جنس مواد بکار رفته و طرز پخت در این کیفیت بسیار مهم می باشد و باید در رابطه با توالت زمینی به آن توجه نمود. توالت های درجه یک بیشتری کیفیت لعاب را دارا هستند، قیمت آن ها کمی بالاتر و و مقاومتشان به دلیل مرغوب بیت بالای مواد و نوع پخت بسیار بالاتر از درجات دیگر است. بنابراین هنگام استفاده از آن خطر شکستگی بسیار کمتر است و در کنار این عوامل، عمر و دوام آنها بسیار افزایش می یابد. یک توالت خوب، چه فرنگی چه زمینی آن است که رطوبت کمتری را جذب کند، در غیر اینصورت با جذب پس آب باعث جمع شدن و گسترش آلودگی می شود و همچنین پخش بوی نامطبوع را نیز باعث می شود. نوع آبریز توالت را نیز باید بررسی نمود. توالت ها بر اساس نوع آبریز به سه گروه ریم باز، ریم بسته و ریملس تقسیم می شوند که نوع ریملس بهترین کارایی را در این بین دارد زیرا به بهترین شکل آب را درون کاسه توالت پخش کرده و کمترین مصرف آب را دارد.

توالت زمینی چینی مروارید

توالت زمینی مروارید مدل کرون از نوع گود می باشد و این ویژگی به این معنا است که هنگام استفاده از این توالت آب به اطراف نمی ریزد و باعث کثیف شدن قسمت های دیگر دستشویی، بدن و لباس افراد نخواهد شد. این توالت از نوع بدون آبریز یا ریملس (Rimless) می باشد که آبریز ریملس باعث پخش شدن آب به تمام سطوح شده و از باقی ماندن رسوبات آب بر توالت در دراز مدت جلوگیری خواهد نمود. همچنین توالت های زمینی بدون آبریز مقدار آب بسیار کمتری را مصرف می کنند. این توالت در دو درجه عرضه شده که درجه اول آن سطحی صاف و براق داشته و برای مصارف زیبایی بهتر می باشد و همچنین مقاومت وزن بهتر، جذب آب پایین تر و در نتیجه از نظر بهداشتی گزینه خرید مناسب تری است. علاوه بر ویژگی های گفته شده در بالا توالت زمینی مروارید مدل کرون از نوع طبی بوده و سطح آن شیبدار است که این شیب به پا و زانوی کسانی که ناراحتی های جسمی دارند فشار و درد کمتری را وارد می نماید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود