برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت زمینی طبی مروارید مدل مگا

توالت زمینی مروارید مدل مگا، به ابعاد 28.5*52.5*61.2 سانتی متر می باشد و از نوع طبی و گود است. عمق بیشتر به استفاده بیشتر از این توالت کمک کرده و طبی بودن آن مناسب افرادی است که هنگام استفاده از توالت دچار مشکلاتی مانند درد و فشار می شوند.

بیشتر بخوانید
14,400,000 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت زمینی مروارید مدل مگا

یکی از انواع چینی آلات پر استفاده در زندگی روزمره توالت های زمینی هستند. برای خرید یک توالت زمینی مرغوب باید چند عامل را مد نظر نظر داشته باشید. اولین مورد کیفیت لعاب است که عواملی چون جنس مواد بکار رفته و طرز پخت در این کیفیت بسیار مهم می باشد و باید در رابطه با توالت زمینی به آن توجه نمود. توالت های درجه یک بیشتری کیفیت لعاب را دارا هستند، قیمت آن ها کمی بالاتر و و مقاومتشان به دلیل مرغوبیت بالای مواد و نوع پخت بسیار بالاتر از درجات دیگر است. بنابراین هنگام استفاده از آن خطر شکستگی بسیار کمتر است و در کنار این عوامل، عمر و دوام آنها بسیار افزایش می یابد. یک توالت خوب، چه فرنگی چه زمینی آن است که رطوبت کمتری را جذب کند، در غیر اینصورت با جذب پس آب باعث جمع شدن و گسترش آلودگی می شود و همچنین پخش بوی نامطبوع را نیز باعث می شود. نوع آبریز توالت را نیز باید بررسی نمود. توالت ها بر اساس نوع آبریز به سه گروه ریم باز، ریم بسته و ریملس تقسیم می شوند که نوع ریملس بهترین کارایی را در این بین دارد زیرا به بهترین شکل آب را درون کاسه توالت پخش کرده و کمترین مصرف آب را دارد.

قیمت توالت زمینی چینی مروارید

توالت زمینی مروارید مدل مگا طبی از نوع گود است یعنی عمق کاسه آن کمی نسبت به انواع تخت بیشتر می باشد و در توالت های زمینی گود هنگام استفاده از توالت آب به اطراف پاشیده نمی شود و قسمت های دیگر دستشویی، بدن و لباس افراد را کثیف نخواهد نمود. آبریز توالت زمینی مروارید مدل مگا طبی از نوع Rimless یا بدون آبریز می باشد. توالت های زمینی ریملس آب کمتری را مصرف نموده و همچنین هنگام استفاده از سیفون صدای بسیار کمتری را ساتع می کنند. علاوه بر ویژگی های گفته شده در بالا توالت زمینی مروارید مدل مگا از نوع طبی است. در توالت های فرنگی طبی شیب سطح توالت تغییری پیدا کرده که این تغییر برای راحتی حال افراد ناتوان و سالمند و همچنین کسانی که دارای ناراحتی های جسمانی مانند زانو درد، پا درد و کمر درد هستند، منظور شده است. این توالت در دو درجه در مرجع کالای ساختمانی چلونگر عرضه می شود و در صورتی که زیبایی محیط و کیفیت توالت برایتان اهمیت دارد، پیشنهاد می کنیم تا چینی آلات درجه یک را خریداری فرمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود