برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت زمینی مروارید مدل نگین

توالت زمینی مروارید مدل طبی نگین، دارای ابعاد ۲۸٫۸*۴۸٫۹*۵۷٫۹ سانتی متر می باشد. این توالت از نوع طبی بوده و استفاده از آن بسیار راحت تر و با فشار کمتر به زانو، کمر و پاها انجام می شود.

بیشتر بخوانید
26,470,000 ‎ریال
کیفیت
مدل
  • سیفوندار
  • بدون سیفون
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت زمینی مروارید مدل نگین

یکی از انواع چینی آلات پر استفاده در زندگی روزمره توالت های زمینی می باشند. برای خرید یک توالت زمینی مرغوب باید به چند عامل توجه نمود. اولین معیار کیفیت لعاب توالت است و نوع موادی که در ساخت این گونه چینی آلات استفاده می شود و همچنین طرز پخت آنها در کیفیت لعاب تاثیر بسزایی دارد. توالت های درجه یک بیشترین کیفیت لعاب را داشته و قیمت آن ها کمی بالاتر می باشد و مقاومتشان به دلیل مرغوبیت بالای مواد و نوع پخت بسیار بیشتر از درجات دو و سه می باشد. در نتیجه هنگام استفاده از توالت های درجه یک خطر شکستگی آن ها کمتر است و در کنار این عوامل، عمر بالاتر و زیبایی بیشتری دارند. یک توالت خوب، چه فرنگی چه زمینی آن است که میزان آب کمتری را در خود نگه دارد، وگرنه با جذب پس آب میکروب و دیگر آلودگی ها را در خود جمع کرده و پس از مدتی بسیار آلوده می شود و بوی بسیار نامطبوعی به خود می گیرد. نوع آبریز توالت را نیز باید بررسی کنید. توالت ها بر اساس نوع آبریز به سه گروه ریم باز، ریم بسته و ریملس تقسیم می شوند که نوع ریملس بهترین کارایی را در این بین دارد زیرا به بهترین شکل آب را درون کاسه توالت پخش کرده و کمترین مصرف آب را دارد. اما نوع ریم بسته به صرفه ترین توالت می باشد چون کارایی آن نزدیک به توالت ریم لس است و از آن ارزانتر می باشد.

فروش توالت زمینی چینی مروارید

توالت زمینی مروارید مدل نگین دارای کاسه گود است یعنی عمق کاسه آن کمی نسبت به انواع تخت بیشتر بوده و بنابراین در چنین توالت هایی هنگامی که در حال شستشو هستید آب به مقدار کمتری به اطراف پاشیده شده و از بروز مشکلاتی مانند کثیف شدن لباس ها و پاهای شما جلوگیری به عمل می آورد. آبریز توالت زمینی مروارید مدل نگین از نوع بسته بوده و مزایای توالت های آبریز بسته اینست که آب در آن بصورت یکنواخت در تمام قسمت های توالت پخش شده و به بهداشت بهتر و از تجمع آلودگی نیز جلوگیری می کند.  علاوه بر ویژگی های گفته شده این توالت از نوع طبی می باشد. مزیت توالت های فرنگی طبی در شیب آنها است. شیب این توالت ها برای استفاده راحت تر و سختی کمتر افراد سالمند و یا دارای ناراحتی های جسمانی کمی تغییر داده شده تا این افراد نگرانی هنگام استفاده از این توالت نداشته باشند. توالت زمینی مروارید مدل نگین در دو درجه تولید می شود که درجه اول کیفیت بهتر و عمر بالاتر و درجه دوم با وجود کیفیت پایین تر از قیمت ارزانتری برخوردار است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود