برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت زمینی مروارید مدل والنتینا

توالت زمینی مروارید مدل والنتینا، دارای ابعاد 27.1*51*61 سانتی بوده و وزن آن 19.7 کیلوگرم می باشد. آبریز آن از نوع ریم بسته است که به خوبی کاسه توالت را شستشو می دهد.

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت زمینی مروارید مدل والنتینا

چینی آلات بهداشتی که توالت های زمینی و فرنگی از انواع پر استفاده آن ها می باشند، در زندگی ما نقش بسیار مهمی دارند. ما برای حفظ بهداشت و پاکیزگی خود و محیط اطرافمان نیازمند استفاده از چینی آلات بهداشتی می باشیم. یک توالت زمینی خوب توالتی است که لعاب با کیفیت، جذب آب پایین و آبریز مناسب را دارا باشد. بنا بر عبارت قبل، اولین معیار انتخاب یک توالت زمینی خوب، شناخت کیفیت لعاب آن است، در واقع موادی که در ساخت این گونه چینی آلات بکار می رود و همچنین طرز پخت آنها در کیفیت لعاب تاثیر قابل توجهی را دارد. توالت های درجه یک بهترین کیفیت لعاب را دارند و مقاومتشان به دلیل مرغوبیت بالای مواد و نوع پخت بسیار بیشتر از درجات دیگر است. در نتیجه هنگام استفاده از توالت های درجه یک خطر شکستگی آن ها پایین می آید و در کنار این عوامل، عمر بالاتر و زیبایی بیشتری خواهند داشت. مورد بعدی میزان جذب رطوبت توالت است. توالتی که میزان آب کمتری را در خود نگه دارد با کیفیت تر محسوب می شود، زیرا اگر میزان جذب آب آن بالا باشد، باعث تجمع آلودگی در خود شده و بوی بدی نیز به خود خواهد گرفت. عامل آخر، نوع آبریز یا ریم توالت می باشد. بر اساس نوع آبریز ما سه گروه توالت ریم باز، ریم بسته و ریملس را داریم که نوع ریملس بهترین کارایی را دارا می باشد زیرا به خوبی تمام قسمت های کاسه توالت را شستشو داده و آب کمی مصرف می کند. اما اگر به دنبال توالت های ارزانتری هستید، ما توالت های ریم بسته را به شما پیشنهاد می کنیم چون کارایی آن نزدیک به توالت ریم لس است و به علاوه از آن ارزانتر می باشد.

فروش توالت زمینی با بهترین کیفیت

توالت زمینی مروارید مدل والنتینا دارای کاسه گود می باشد به این معنا که عمق کاسه آن کمی نسبت به انواع تخت بیشتر بوده و بنابراین در چنین توالت هایی هنگام شستشو آب کمتری را به اطراف پاشیده و مانع از بروز مشکلاتی مانند کثیف شدن لباس ها و پاهای شما می شود. آبریز توالت زمینی مروارید مدل والنتینا از نوع بسته بوده و مزایای توالت های آبریز بسته اینست که آب در آن بصورت یکنواخت در تمام قسمت های توالت پخش می شود و به بهداشت بهتر و از تجمع آلودگی نیز جلوگیری می نماید. توالت زمینی مروارید مدل نگین در دو درجه عرضه شده که درجه اول کیفیت بهتر و عمر بالاتر و درجه دوم علی رغم وجود کیفیت پایین تر از قیمت ارزانتری برخوردار می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود