برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت زمینی مروارید مدل یاریس

توالت زمینی مروارید مدل یاریس، از نوع تخت بوده و دارای آبریز ریم بسته می باشد و شستشو در آن بسیار بهتر و کامل تر از آبریز های باز انجام می شود. ابعاد این توالت نیز 21.2*45.5*58.4 سانتی متر می باشد.

بیشتر بخوانید
13,000,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت زمینی مروارید مدل یاریس

چینی آلات بهداشتی که توالت های زمینی و فرنگی از انواع پر استفاده آن ها هستند، در زندگی ما نقش بسیار مهمی دارند. برای حفظ بهداشت و پاکیزگی خود و محیط اطراف، ما نیازمند استفاده از چینی آلات بهداشتی هستیم. یک توالت زمینی مرغوب و با کیفیت توالتی است که لعاب با کیفیت، جذب آب پایین و آبریز مناسبی را داشته باشد. پس با توجه به موارد گفته شده، اولین گام در بررسی کیفیت یک توالت یا به طور کلی هر نوع چینی بهداشتی، بررسی کیفیت لعاب آن است.  مواد اولیه که در ساخت این گونه چینی آلات بکار استفاده شده و همچنین شیوه پخت این مواد در کیفیت لعاب تاثیر قابل توجهی خواهد گذاشت. بهترین کیفیت لعاب را توالت های درجه یک دارا هستند و مقاومت وعمر بالای این نوع توالت ها به دلیل مرغوبیت بالای مواد و نوع پخت آن ها است. با استفاده از توالت های درجه یک احتمال ترک، و شکستی و نا کارآمدی این توالت پایین آمده و در کنار این عوامل، از عمر بالاتر و زیبایی بیشتری برخوردار خواهند بود. میزان جذب رطوبت توالت نیز از اهمیت برخوردار است. توالتی که میزان آب کمتری را جذب کند با کیفیت تر به شمار می رود، زیرا اگر میزان جذب آب آن بیش از حد باشد، باعث تجمع آلودگی در کاسه خود شده و بوی بسیار نا مطبوعی را نیز به خود خواهد گرفت. همچنین بر اساس نوع آبریز سه گروه توالت ریم باز، ریم بسته و ریملس در بازار موجود است که نوع ریملس از بهترین کارایی برخوردار است زیرا به خوبی تمام قسمت های کاسه توالت را شستشو می دهد و آب کمی را نیز مصرف می کند. اگر به دنبال توالت های به صرفه تری هستید، توالت های ریم بسته گزینه های مناسبی می باشد، چون کارایی آن نزدیک به توالت ریم لس بوده و به علاوه قیمت پایین تری نیز دارد.

خرید توالت ایرانی

توالت زمینی مروارید مدل یاریس از نوع تخت می باشد و تنها مزیت توالت های زمینی تخت قیمت ارزانتر آن ها می باشد. آبریز توالت زمینی مروارید مدل یاریس از نوع بسته است و مزایای توالت های آبریز بسته اینست که آب را بصورت یکنواخت در تمام قسمت های خود پخش کرده که این امر به بهداشت بهتر کمک کرده و از تجمع آلودگی در درون کاسه توالت جلوگیری می نماید. توالت زمینی مروارید مدل نگین در دو درجه عرضه می شود و درجه اول از هر نظر نسبت به درجات دیگر برتری دارد و فقط کمی قیمت آن بیشتر است. این محصول در هر دو درجه در مرجع کالای ساختمانی چلونگر به صورت آنلاین بفروش می رود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود