برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت زمینی مروارید مدل الگانت

توالت زمینی مروارید مدل الگانت، دارای ابعاد 20.1*45.4*59.1 سانتی متر می باشد و از نوع ریم بسته است بنابراین به خوبی می توان آن را شستشو نمود و از نظر بهداشتی محصول بسیار با کیفتی می باشد.

بیشتر بخوانید
13,210,000 ‎ریال
کیفیت
مدل
  • گود
  • تخت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت زمینی مروارید مدل الگانت

چینی آلات بهداشتی که توالت های زمینی و فرنگی از انواع پر استفاده آن ها هستند، در زندگی ما نقش بسیار مهمی دارند. انواع توالت های فرنگی و زمینی در سرویس های بهداشتی کوچک و بزرگ بکار می رود. در ایران توالت زمینی بسیار زیاد استفاده شده و حتی در بعضی موارد رایج تر از تولات های فرنگی می باشد. برای اینکه که توالت زمینی خوب را بیابید، باید معیار هایی را بررسی نمایید. اولین معیار شناخت کیفیت لعاب توالت می باشد، کیفیت لعاب را می توان از میزان نوری که سطح توالت بازتاب می کند، بررسی نمود.  توالت های درجه یک از درجه های دو و سه میزان نور بیشتری بازتاب کرده و بنابراین کیفیت لعاب آن نیز بالاتر می باشد. همچنین هرچه توالتی میزان آب کمتری را در خود نگه دارد با کیفیت تر به حساب می آید. بطور کلی میزان جذب رطوبت  توالت یکی از عواملی است که در رابطه با بهداشت آن حتما باید مد نظر داشته باشید. همچنین نوع شستشویی توالت اهمیت بسزایی در قیمت و کیفیت آن دارد. توالت های ریم لس و پس از آن ریم بسته، بهترین نوع توالت زمینی برای انتخاب می باشند. توالت های ریملس کمترین میزان مصرف آب را در بین انواع توالت داشته و صدای بسیار کمی را منتشر می کند. همچنین به خوبی کاسه توالت را شستشو می دهد که این مورد نیز خود یک مزیت می باشد.

خرید توالت زمینی با بهترین کیفیت

توالت زمینی مروارید مدل الگانت دارای دارای آبریز از نوع ریم بسته می باشد. مزیت توالت های دارای آبریز بسته این است که آبریز بسته به دلیل اینکه توانایی پخش آب و شستشوی کاسه بصورت کامل را دارد امکان به جا ماندن آلودگی ها و کثیفی را از بین می برد. این توالت در هر دو نوع گود و تخت عرضه می شود. توالت های زمینی تخت معمولی ترین نوع توالت بوده و تنها مزایای این توالت ها قیمت ارزان آنها می باشد در حالی که توالت های گود، عمق بیشتری را دارا هستند و برای شستشو مناسب تر می باشند زیرا به هنگام شستشو از پخش شدن و پاشیده شدن آب و به اطراف جلوگیری نموده و مانع از پخش شدن آلودگی و کثیفی به محیط اطراف می شوند. این توالت فرنگی در دو درجه موجود است و کیفیت لعاب آن به گونه ای است که مقدار کمی آب را جذب می نماید، بنابراین نگرانی چندانی بابت آلودگی و بو گرفتن توالت نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود