برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت زمینی مروارید مدل کلاسیک

توالت زمینی مروارید مدل کلاسیک دارای ابعاد 21.8*44.3*57.4 سانتی متر می باشد و آبریز آن از نوع باز می باشد. این توالت از نوع تخت بوده که در کنار آبریز باز آن باعث ارزانی قیمت این توالت می شود.

بیشتر بخوانید
10,500,000 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت زمینی مروارید مدل کلاسیک

چینی آلات بهداشتی یکی از کالا های ساختمانی ارزشمند و پر استفاده در زندگی رومزه ما می باشند و یکی از پر استفاده ترین انواع آنها توالت ها هستند. انواع مختلفی از توالت های فرنگی و زمینی در سرویس های بهداشتی کوچک و بزرگ بکار استفاده می شود. در ایران توالت زمینی بیشتر خریدار دارد و حتی در بعضی موارد رایج تر از توالت های فرنگی است. برای شناخت یک توالت زمینی مرغوب باید نکاتی را بخاطر بسپارید. نخستین و مهم ترین عامل، کیفیت لعاب سطح توالت است. کیفیت لعاب از میزان نوری که سطح توالت بازتاب می کند، قابل اندازه گیری است.  توالت های درجه یک از درجه های دو و سه میزان نور بیشتری بازتاب می نمایند و بنابراین کیفیت لعاب بالاتری را نیز دارا می باشند. همچنین هرچه توالتی میزان آب کمتری را در خود نگه دارد با کیفیت تر به حساب می آید زیرا اساس بهداشتی و تمیزی توالت را میزان جذب رطوبت آن تعیین می نماید. بطور کلی میزان جذب رطوبت  توالت یکی از عواملی است که در رابطه با بهداشت آن حتما باید مد نظر داشته باشید. سیستم شستشوی توالت یکی از عوامل مهم دیگر است که نباید به سادگی از کنار آن گذر کرد. توالت های ریم لس و پس از آن ریم بسته، بهترین نوع توالت زمینی برای انتخاب هستند به دلیل اینکه توالت های ریملس کمترین میزان مصرف آب را در بین انواع توالت دارند و صدای بسیار کمی را منتشر می کند. بعضی مواقع صدای ناشی از جریان پر فشار آب سیفون ممکن است برای برخی آزار دهنده باشد.

فروش عمده توالت زمینی

توالت زمینی مروارید مدل کلاسیک دارای دارای آبریز از نوع ریم باز می باشد. آبریز های ریم باز کمی قدیمی بوده و با اینکه قابلیت های آنها نسبت به آبریز های ریملس و ریم بسته کمتر است ولی بسیار ارزانتر می باشند. این توالت در انواع تخت عرضه تولید می شود. توالت های زمینی تخت معمولی ترین نوع توالت هستند و از مزایای این توالت ها می توان به قیمت ارزان آنها اشاره نمود و بیشتر در مناطق مسکونی بکار می روند. توالت های گود، عمق بیشتری را دارا بوده که این عمق برای شستشو مناسب تر است به دلیل اینکه هنگام شستشو از پخش شدن و پاشیده شدن آب و به اطراف جلوگیری می نماید و مانع از پخش آلودگی و میکروب به محیط اطراف می شود. این توالت فرنگی در دو درجه موجود می باشد. کیفیت لعاب آن به گونه ای است که مقدار کمی آب را جذب می نماید، بنابراین از تجمع آلودگی در کاسه توالت و انتشار بو های آزار دهنده جلوگیری به عمل می آورد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود