برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت زمینی مروارید مدل النا

توالت زمینی مروارید مدل النا، از نوع طبی و برای کسانی که پا درد و زانو درد دارند بسیار مناسب است و علاوه بر افراد ناتوان سلامتی افراد معمولی را نیز تضمین می نماید. ابعاد آن ۲۵.۴*۴۵.۳*۵۹ و وزن آن 15.4 کیلوگرم می باشد.

بیشتر بخوانید
13,000,000 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت زمینی مروارید مدل النا

عوامل متعددی برای شناخت مرغوبیت یک توالت زمینی وجود دارد. نخستین و مهم ترین معیار، کیفیت لعاب سطح توالت می باشد. کیفیت لعاب از میزان نور بازتابی که سطح توالت، قابل اندازه گیری است. توالت های درجه یک از درجه های دو و سه میزان نور بیشتری بازتاب می نمایند و بنابراین از کیفیت لعاب بالاتری برخوردار می باشند. همچنین هرچه توالتی میزان آب کمتری را در خود جذب کند با کیفیت تر محسوب می شود و بطور کلی اساس بهداشتی و تمیزی توالت را میزان جذب رطوبت آن مشخص می کند. همیشه به میزان جذب رطوبت  توالت توجه داشته باشید زیرا با انتخاب توالت نامناسب ممکن است بعد از مدتی استفاده باعث آزار و زحمت شما بشود. سیستم شستشوی توالت در بهداشت آن و از بین بردن آلودگی نقش بسیار مهمی دارد. توالت های ریم لس و پس از آن ریم بسته، بهترین نوع توالت زمینی برای استفاده می باشند. دلیل این امر اینست که توالت های ریملس قادر هستند تا به مقدار زیادی مصرف آب را کاهش داده و باعث کاهش هزینه های ناشی از مصرف آب شوند. بعضی مواقع صدای ناشی از جریان پر فشار آب سیفون ممکن است برای برخی آزار دهنده باشد در اینصورت توالت ریملس به کمک شما خواهد آمد زیرا تا حد زیادی صدا های منتشر شده را خنثی می نماید . طبی بودن توالت نیز کارایی آن را بهبود می بخشد. توالت های طبی یکی از بهترین توالت ها در بازار هستند و برای جلوگیری از وارد آمدن آسیب به پاها، کمر، زانو و مچ ساخته شده اند.

فروش عمده توالت زمینی

توالت زمینی مروارید مدل النا دارای دارای آبریز از نوع ریم بسته می باشد. آبریز های ریم بسته دارای سوراخ هایی در دور تا دور کاسه توالت هستند بنابراین پس از استفاده از سیفون آب با فشار بالا در تمام قسمت های کاسه جاری شده و آن را به خوبی شستشو می دهد. این توالت در انواع تخت عرضه و تولید می شود. توالت های زمینی تخت معمولی ترین نوع توالت می باشند و از مزایای این توالت ها می توان به ارزان قیمت بودن آنها اشاره نمود و بیشتر در مناطق مسکونی نصب می شوند. این توالت فرنگی در دو درجه موجود است. کیفیت لعاب آن به گونه ای است که مقدار کمی آب را جذب می نماید، بنابراین از تجمع آلودگی در کاسه توالت و انتشار بو های آزار دهنده جلوگیری می کند. این توالت به صورت طبی طراحی شده و شیب آن باعث می شود که افراد سالمند و ناتوان که ناراحتی های جسمانی دارند هنگام استفاده از این توالت ها با مشکل مواجه نشوند.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود