برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت زمینی مروارید مدل رومینا

توالت زمینی مروارید مدل رومینا، دارای ابعاد 20.7*46*58.5 و وزن 14.4 کیلوگرم می باشد، این توالت در دو درجه و دو سایز معمولی و کوچک موجود است.

بیشتر بخوانید
10,500,000 ‎ریال
اندازه
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت زمینی مروارید مدل رومینا

برای شناخت یک توالت زمینی مرغوب باید به یک سری نکات توجه نمایید . نخستین و مهم ترین معیار، کیفیت لعاب سطح توالت است. کیفیت لعاب از میزان نور بازتابی که سطح توالت ، قابل اندازه گیری می باشد.  توالت های درجه یک از درجه های دو و سه میزان نور بیشتری بازتاب نموده و بنابراین از کیفیت لعاب بالاتری برخوردار هستند. همچنین هرچه توالتی میزان آب کمتری را به خود جذب کند مرغوب تر به شمار می آید و بطور کلی میزان جذب رطوبت توسط توالت، اساس بهداشتی و تمیزی آن را نمایان می سازد. همیشه به میزان جذب رطوبت توالت توجه کنید زیرا با انتخاب توالت نامناسب احتمال دارد بعد از مدتی آزار و زحمت برایتان بوجود آورد. سیستم شستشوی توالت در بهداشت آن و از بین بردن آلودگی نقش بسیار قابل توجهی دارد. توالت های ریم لس و پس از آن ریم بسته، بهترین نوع توالت زمینی برای استفاده هستند و دلیل این امر این است که توالت های ریملس قادر اند تا 30 درصد مصرف آب را کاهش بدهند. همچنین گاهی اوقات صدای ناشی از جریان پر فشار آب سیفون ممکن است باعث اذیت خودتان و اطرافیان بشود. در اینصورت توالت ریملس به کمک شما خواهد آمد زیرا این نوع توالت تا حد زیادی صداهای منتشر شده از سیفون را کاهش می دهد . طبی بودن توالت نیز در کارایی آن نقش پر اهمیتی دارد. توالت های طبی یکی از بهترین توالت ها در بازار هستند و علی رغم اینکه قیمت آن ها کمی بالاتر است برای بعضی از افراد بسیار حیاتی می باشند.

فروش عمده توالت های ایرانی چینی مروارید

توالت زمینی مروارید مدل رومینا دارای دارای آبریز از نوع ریم بسته است و در سایز های کوچک و بزرگ موجود می باشد. همچنین سایز کوچک آن قیمت ارزانتری دارد و کاربرد های متفاوتی را نیز دارا می باشد. آبریز های ریم بسته دارای سوراخ هایی در دور تا دور کاسه توالت بوده و پس از استفاده از سیفون آب با فشار بالا در تمام قسمت های کاسه جاری می شود و آن را به خوبی شستشو می دهد. این توالت در انواع تخت عرضه و تولید می شود. توالت های زمینی تخت معمولی ترین نوع توالت می باشند و از مزایای این توالت ها می توان به ارزان قیمت بودن آنها اشاره کرد. این توالت فرنگی در دو درجه در مرجع کالای ساختمانی چلونگر موجود می باشد. کیفیت لعاب آن به گونه ای است که مقدار کمی آب را جذب می نماید، بنابراین از تجمع آلودگی در کاسه توالت و انتشار بو های آزار دهنده جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود