برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت زمینی مروارید مدل کریستال

توالت زمینی مروارید مدل کریستال، دارای طرح جالبی است که برای زیبایی بخشیدن به دستشویی خود می توانید این نوع توالت زمینی تولید شده توسط چینی مروارید را سفارش دهید.

بیشتر بخوانید
12,700,000 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت زمینی مروارید مدل کریستال

یک توالت فرنگی خوب باید یک سری ویژگی را داشته باشد تا بتوان آن را مرغوب به حساب آورد. نخستین و مهم ترین ویژگی، کیفیت ساخت لعاب سطح توالت می باشد. کیفیت لعاب از میزان نور بازتابی که سطح توالت ، قابل اندازه گیری می باشد. می توانید زیر نور به سطح چینی نگاه کنید، هر چه نور بازتاب شده بیشتر باشد کیفیت لعاب بیشتر است. لعاب با کیفیت خم های اضافی و شکل ناهنجار را ندارد و مقاومت و دوام بالایی را نیز دارا است. چینی آلات درجه یک قیمت بالاتری را دارند زیر از هر نظر از درجات دیگر برتر هستند. همیشه به میزان جذب رطوبت توالت توجه کنید زیرا با انتخاب توالت نامناسب احتمال دارد بعد از مدتی آزار و زحمت برایتان بوجود آورد. سیستم شستشوی توالت در بهداشت آن و از بین بردن آلودگی نقش بسیار قابل توجهی دارد. توالت های ریم لس و پس از آن ریم بسته، بهترین نوع توالت زمینی برای استفاده هستند و دلیل این امر این است که توالت های ریملس قادر اند تا 30 درصد مصرف آب را کاهش بدهند. همچنین گاهی اوقات صدای ناشی از جریان پر فشار آب سیفون ممکن است باعث اذیت خودتان و اطرافیان بشود. در اینصورت توالت ریملس به کمک شما خواهد آمد زیرا این نوع توالت تا حد زیادی صداهای منتشر شده از سیفون را کاهش می دهد.

فروش توالت های زمینی با کیفیت

توالت های ریم بسته دارای سوراخ هایی در دور تا دور کاسه توالت بوده و پس از استفاده از سیفون آب با فشار بالا در تمام قسمت های کاسه جاری می شود و آن را به خوبی شستشو می دهد. توالت زمینی مروارید مدل کریستال دارای آبریز از نوع ریم بسته است. این توالت از نوع تخت می باشد و توالت های تخت ارزانترین نوع توالت های زمینی هستند. این توالت در دو درجه در مرجع کالای ساختمانی چلونگر بفروش می رود. همچنین ابعاد آن 22.1*45.1*58.5 سانتی متر بوده و وزن آن 13.6 کیلوگرم است که نسبت به توالت های دیگر سبک تر و بنابراین نصب آن بسیار آسانتر می باشد. محصولات چینی مروارید دارای کیفیت ساخت لعاب بسیار عالی بوده و به مقدار کمی آب جذب می نمایند بنابراین میزان آلودگی و بوی نامطبوع که باعث آزار مصرف کنندگان می شود در این چینی آلات به پایین ترین حد خود می رسد. طراحی آن ساده، در عین حال زیبا بوده، رنگ آن سفید براق و به محیط توالت شما جلوه خاصی می بخشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود