برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت زمینی مروارید مدل پارمیدا

توالت زمینی مروارید مدل پارمیدا، دارای ابعاد 58.8×46.2×22.3 سانتی متر و وزن 15.3 کیلوگرم است. به دلیل تخت بودن و وزن کم حمل و نصب این نوع توالت بسیار راحت تر از توالت های گود می باشد.

بیشتر بخوانید
12,700,000 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت زمینی مروارید مدل پارمیدا

یک توالت زمینی خوب باید قابلیت های مشخصی داشته باشد تا بتوان آن را مرغوب به حساب آورد. همیشه به میزان جذب رطوبت توالت توجه نمایید زیرا با انتخاب توالت نامناسب ممکن است بعد از مدتی آبریزی و شستشو در آن باعث ناراحتی شما و اعضای خانواده شود. سیستم شستشوی توالت در بهداشت آن و از بین بردن آلودگی نقش بسیار پر اهمیتی را دارد. توالت های ریم لس و پس از آن ریم بسته، بهترین نوع توالت زمینی برای استفاده‌اند به این دلیل که توالت های ریملس قادر اند به مقدار زیادی مصرف آب را کاهش داده واز هدر رفت آب جلوگیری به عمل آورند. توالت ریملس همچنین قادر است تا صدا های تولید شده از جریان پر فشار آب سیفون را تا حد بسیار زیادی کم کند. اما مهم ترین ویژگی، کیفیت ساخت لعاب سطح توالت است. کیفیت لعاب از میزان نور بازتابی از سطح توالت، قابل اندازه گیری می باشد. می توانید زیر نور به سطح چینی توالت نگاه کنید، هر چه نور بازتاب شده بیشتر باشد کیفیت لعاب بیشتر است. لعاب با کیفیت، خم های اضافی و شکل ناهنجار ندارد و مقاومت و دوام بالایی را نیز دارا است. چینی آلات درجه یک قیمت بالاتری را دارند زیر از هر نظر، یعنی تحمل وزن، دوام، ترک خوردگی، میزان جذب رطوبت و عوامل دیگر از درجات دیگر برتر هستند.

خرید توالت های ایرانی با کیفیت

توالت زمینی چینی مروارید مدل پارمیدا دارای طرحی زیبا و جالب بوده و رنگ سفید براق آن گزینه مناسبی برای زیبایی بخشیدن به فضای دستشویی می باشد. این توالت در نوع تخت تولید و عرضه شده و مزایای توالت های زمینی تخت ارزان بودن آنها و سبک بودن آنها است. توالت های زمینی تخت با وجود قابلیت های کمتر، برای حمل سبک تر بوده و در نتیجه نصب آنها نیز راحت تر می باشد. محصولات چینی مروارید در انواع بسیار متنوعی عرضه می شوند. این محصولات بر اساس کیفیت لعاب آنها در دو درجه کیفی در مرجع کالای ساختمانی چلونگر به فروش می روند. توالت زمینی چینی مروارید مدل پارمیدا دارای آبریز ریم بسته بوده بنابراین شستشوی سطح کاسه توالت بسیار راحت و به خوبی انجام می شود و نوع شستشوی ریم بسته از بجا ماندن آلودگی و کثیفی بر سطح توالت جلوگیری خواهد نمود. ابعاد این توالت نیز 58.8×46.2×22.3 سانتی متر است که برای نصب در سرویس های بهداشتی کوچک و بزرگ عالی می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود