برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت ایرانی ورونیکا چینی کرد

توالت ایرانی ورونیکا چینی کرد با کیفیت لعاب درجه یک قابل خرید از مرجع کالای ساختمانی چلونگر می باشد. توالت ایرانی ورونیکا چینی کرد دارای وزن 18.3 کیلوگرم می باشد و آبریز آن از نوع ریم باز است.

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت ایرانی ورونیکا چینی کرد

پس از چند سال استفاده مداوم از چینی آلات، زمان تعویض آنها فرا می رسد. اما برای خرید یک چینی بهداشتی با کیفیت چه نکاتی را باید مورد توجه قرار دهیم؟

کالا های ساختمانی چون توالت های زمینی و فرنگی، روشویی ها و دیگر موارد از کالای هایی هستند که برای زندگی روزانه ضروری هستند. کالای های بهداشتی ساختمان از مواد مختلفی تهیه می شوند. بعضی از آنها از سنگ های طبیعی  و گروهی دیگر از چوب و شیشه ساخته می شوند. دلیل این امر نیز مشخص است. سنگ و چوب به طور ذاتی طرح های زیبا و دلنوازی بر روی خود دارند و استفاده از آنها باعث می شود محیط خانه شما زیبایی خاصی به خود بگیرد؛ به طوری که تماشا کردن آن احساس خوب و نشاط را به شما می دهد. شیشه ها را نیز به طور دلخواه می توان طرح داد. اما استفاده از این مواد به دلیل سختی کار با آنها و همچنین هزینه داشتن تولید آنها باعث می شود محصول نهایی قیمت بالایی را داشته باشد.

خیلی از مشتریان نیازی به سنگ های گران قیمت نمی بینند و از نظر آنها طرح های ساده برای زیباسازی محیط منزل کافی است. از سرامیک و چینی آلات که خود نوع بهتری از سرامیک می باشد، برای تولید کالا های ساختمانی استفاده می شود. 

بسته به کیفیت پخت و مواد بکار رفته در پخت چینی و سرامیک، لعاب آنها به سه درجه تقسیم بندی می شود. درجه اول بالاترین کیفیت را داشته و کسانی که کیفیت محصول برایشان اولویت دارد، بهتر است همین مورد را انتخاب نمایند. درجات 2 و 3 کیفیت پایینتری نسبت به درجه یک دارند، اما قیمت ارزانتری را نیز دارا هستند. 

توالت زمینی گود

توالت ایرانی چینی کرد مدل ورونیکا از نوع گود بوده و توسط شرکت ایرانی چینی کرد تولید شده است. توالت ایرانی چینی کرد مدل ورونیکا دارای ابعاد 57*47.7*26.2 سانتی متر می باشد. این توالت به رنگ سفید و با کیفیت لعاب درجه یک عرضه می شود. وزن آن 18.3 کیلوگرم و آبریز آن از نوع ریم باز می باشد و به همین دلیل قیمت مناسبی را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
ورونیکا
عنوان کالا
توالت ایرانی ورونیکا چینی کرد
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
وزن
18.3 کیلوگرم
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
سیستم آبریزی
دور باز
ابعاد
57*47.7*26.2 سانتی متر
نوع توالت
توالت ایرانی
طبی
خیر
نوع توالت ایرانی
گود

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود