برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت ایرانی لندیس چینی کرد

خرید توالت ایرانی لندیس چینی کرد

توالت ایرانی لندیس چینی کرد، دارای ابعاد 58*48.5*24.5 سانتی متر می باشد. وزن این توالت 18.3 کیلوگرم می باشد. توالت ایرانی لندیس چینی کرد از نوع تخت بوده و طبی نیز می باشد.

بیشتر بخوانید
10,410,884 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت ایرانی لندیس چینی کرد

کالا های ساختمانی مانند توالت های زمینی و فرنگی، روشویی ها و دیگر موارد از کالای هایی می باشند که برای زندگی روزانه پر اهمیت هستند. کالای های بهداشتی ساختمان از مواد مختلفی تولید می گردند. بعضی از آنها از سنگ های طبیعی و و در ساخت گروهی دیگر از چوب و شیشه استفاده می شود. به دلیل اینکه سنگ و چوب خود به طور طبیعی طرح های زیبا و چشمگیر بر روی خود داشته و استفاده از آنها باعث می شود محیط خانه شما زیبایی خاصی به خود بگیرد؛ به طوری که تماشا کردن آن احساس خوب و نشاط را به شما می بخشد. شیشه را نیز به طور دلخواه می توان طرح داد. اما استفاده از این مواد به دلیل سختی کار با آنها و همچنین هزینه داشتن تولید آنها باعث می شود محصول نهایی کمی گران باشد و هر کسی توانایی خرید یا تمایل به خرید آنها نداشته باشد.

از نظر کیفیت پخت و مواد بکار رفته در پخت چینی و سرامیک، این مواد به سه گروه تقسیم بندی می گردند. درجه اول بالاترین کیفیت را دارا است و کسانی که کیفیت محصول برایشان اولویت دارد، بهتر است همین مورد را انتخاب نمایند. درجات 2 و 3 کیفیت پایینتری نسبت به درجه یک دارند، اما از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر می باشند.

هر چه کیفیت لعاب چینی آلات بالاتر باشد، مقاومت آنها به ترک و شکستگی بالاتر می رود و همچنین رطوبت کمتری را به خود جذب می کنند. این امر باعث می شود که کثیفی و آلودگی کمتر بر روی چینی آلات باقی بماند.

توالت زمینی به دلیل نوع سلیقه بعضی از مصرف کنندگان و طرز کار با آن طرفدار دارد. این توالت همچنین نسبت به توالت فرنگی بسیار ارزانتر می باشد. این نوع توالت های نیز در دو نوع معمولی و طبی تولید می شوند.

توالت زمینی تخت

توالت ایرانی چینی کرد مدل لندیس از نوع تخت می باشد و برند چینی کرد تولید کننده آن می باشد. توالت ایرانی چینی کرد مدل ورونیکا دارای ابعاد 58*48.5*24.5 سانتی متر می باشد. این توالت به رنگ سفید و با کیفیت لعاب درجه یک قابل خرید از فروشگاه چلونگر می باشد. وزن آن 18.3 کیلوگرم و آبریز آن از نوع ریم بسته است و کارکرد آن نسبت به آبریز ریم باز مناسب تر می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
لندیس
عنوان کالا
توالت ایرانی لندیس چینی کرد
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
وزن
18.3 کیلوگرم
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
سیستم آبریزی
دور بسته
آبریز
دارد
ابعاد
58*48.5*24.5 سانتی متر
نوع توالت
توالت ایرانی
طبی
بلی
نوع توالت ایرانی
تخت

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود