برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت ایرانی تولیپ چینی کرد

خریدتوالت ایرانی تولیپ چینی کرد

توالت ایرانی تولیپ چینی کرد، در سه نوع تخت، نیمه گود و طبی قابل خرید است. توالت ایرانی تولیپ چینی کرد وزنی برابر با 14.2 کیلوگرم دارد که برای یک توالت ایرانی وزن مناسبی می باشد.

بیشتر بخوانید
8,202,305 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت ایرانی تولیپ چینی کرد

توالت های ایرانی انواع مختلفی دارند، از نیمه گود، گود و تخت گرفته تا طبی و غیر طبی. توالت ها طبی معمولاً برای کسانی توصیه می شود که هنگام نشستن در قسمت پا و زانو ناراحتی داشته باشند و استفاده از توالت برای آنها ایجاد زحمت نماید. 

توالت های زمینی همانند دیگر چینی آلات بهداشتی بسته به کیفیت لعاب بکار رفته در آنها به سه درجه تقسیم می شوند. بهترین کیفیت را درجه یک داشته زیرا از بهترین مواد و بهترین روش پخت برای تولید آن استفاده شده است. 

هر چه کیفیت لعاب چینی آلات بالاتر باشد، مقاومت آنها به ترک و شکستگی بالاتر می رود و همچنین رطوبت کمتری را به خود جذب می کنند. این امر باعث می شود که کثیفی و آلودگی کمتر بر روی چینی آلات باقی بماند.

توالت زمینی به دلیل نوع سلیقه بعضی از مصرف کنندگان و طرز کار با آن طرفدار دارد. این توالت همچنین نسبت به توالت فرنگی بسیار ارزانتر می باشد. بعضی ها ممکن است هنگام استفاده از توالت های فرنگی، هرچند کاربا آنها راحت تر باشد، احساس خوبی نداشته باشند.

علاوه بر توجه به موارد بالا باید به نوع آبریز توالت زمینی نیز توجه نمود. آبریز های ریم باز ارزانترین نوع بوده و در اکثر توالت های قدیمی وجود داشته اند. آبریز ریم بسته نوع جدیدتری است و بهتر می تواند کاسه توالت را شستشو دهد. آبریز ریم لس جدیدترین نوع بوده و هم کیفیت کار و هم قیمت آن بالاتر از دو مورد قبلی است. 

خرید توالت ایرانی با کیفیت

 توالت ایرانی چینی کرد مدل ورونیکا دارای ابعاد 54*43.5*23.5 سانتی متر می باشد. این توالت به رنگ سفید و با کیفیت لعاب درجه یک و در جه دو قابل خرید از فروشگاه چلونگر می باشد. وزن آن 14.2 کیلوگرم و با دو نوع آبریز ریم بسته و ریم باز است. مزیت آبریز ریم بسته نسبت به ریم باز این است که قسمت هایی از سنگ توالت که هنگام شستشو با آبریز دور باز به آنها آب نمی رسد، با آبریز ریم بسته قابل شستشو هستند. این توالت در انواع طبی، تخت و نیمه گود موجود است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
تولیپ
عنوان کالا
توالت ایرانی تولیپ چینی کرد
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
وزن
14.2 کیلوگرم
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک و درجه دو
سیستم آبریزی
ریم باز و ریم بسته
ابعاد
54*43.5*23.5 سانتی متر
نوع توالت
توالت ایرانی
نوع توالت ایرانی
تخت، نیمه گود و طبی

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود