برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت ایرانی جاسمین چینی کرد

توالت ایرانی جاسمین چینی کرد در دو نوع گود و تخت در مرجع کالای ساختمانی چلونگر قابل خرید است. توالت ایرانی جاسمین چینی کرد دارای کیفیت لعاب درجه یک و وزن 14.7 کیلوگرم می باشد.

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت ایرانی جاسمین چینی کرد

توالت زمینی به دلیل نوع سلیقه بعضی از مصرف کنندگان و طرز کار با آن طرفدار دارد. این توالت همچنین نسبت به توالت فرنگی بسیار ارزانتر می باشد. بعضی ها ممکن است هنگام استفاده از توالت های فرنگی، هرچند کاربا آنها راحت تر باشد، احساس خوبی نداشته باشند.

هر چه کیفیت لعاب چینی آلات بالاتر باشد، مقاومت آنها به ترک و شکستگی بالاتر می رود و همچنین رطوبت کمتری را به خود جذب می کنند. این امر باعث می شود که کثیفی و آلودگی کمتر بر روی چینی آلات باقی بماند.

توالت های ایرانی انواع مختلفی دارند، از نیمه گود، گود و تخت گرفته تا طبی و غیر طبی. توالت ها طبی معمولاً برای کسانی توصیه می شود که هنگام نشستن در قسمت پا و زانو ناراحتی داشته باشند و استفاده از توالت برای آنها ایجاد زحمت نماید. 

توالت های زمینی همانند دیگر چینی آلات بهداشتی بسته به کیفیت لعاب بکار رفته در آنها به سه درجه تقسیم می شوند. بهترین کیفیت را درجه یک داشته زیرا از بهترین مواد و بهترین روش پخت برای تولید آن استفاده شده است. 

علاوه بر توجه به موارد بالا باید به نوع آبریز توالت زمینی نیز توجه نمود. آبریز های ریم باز ارزانترین نوع بوده و در اکثر توالت های قدیمی وجود داشته اند. آبریز ریم بسته نوع جدیدتری است و بهتر می تواند کاسه توالت را شستشو دهد. آبریز ریم لس جدیدترین نوع بوده و هم کیفیت کار و هم قیمت آن بالاتر از دو مورد قبلی است. 

خرید توالت زمینی با کیفیت

 توالت ایرانی چینی کرد مدل جاسمین دارای ابعاد 54.5*44.5*23 سانتی متر می باشد. این توالت با رنگ سفید و طرحی ساده باعث زیبایی بخشی به محیط توالت شما می شود. وزن آن 14.7 کیلوگرم و در دو نوع تخت و گود عرضه می شود. آبریز آن از نوع ریم باز می باشد. آبریز ریم باز از رایج ترین انواع آبریز می باشد و به دلیل قیمت ارزان آن زیاد در تولید توالت ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
جاسمین
عنوان کالا
توالت ایرانی جاسمین چینی کرد
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
وزن
14.7 کیلوگرم
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
سیستم آبریزی
دور باز
ابعاد
54.5*44.5*23 سانتی متر
نوع توالت
توالت ایرانی
طبی
خیر
نوع توالت ایرانی
تخت و گود

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود