برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

سنگ توالت ایرانی گود گاتریا مدل آریستا

سنگ توالت ایرانی گود گاتریا مدل آریستا به نحوی تولید شده است که به پا ها و زانو ها کمترین فشار ها وارد شود. این توالت دارای سایز 56*43 سانتی متر می باشد که کمی توان آن را در فضا های کوچک نیز هم استفاده نمود. دارای شیب مناسب می باشد که آب های که از ریم بسته این توالت می آید به راحتی به فاضلاب منتقل شوند.

بیشتر بخوانید
6,600,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سنگ توالت ایرانی گود گاتریا مدل آریستا

سرویس های بهداشتی همواره یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون یک خانه مجلل بوده اند. شما برای تجهیز این بخش همواره باید به دنبال خرید بهترین ها باشید. درست است که با گذشت زمان طرفداران توالت های فرنگی بیشتر می شود اما هنوز افرادی نیز وجود دارند که در استفاده از این سرویس ها راحت تر می باشند و طرفدار این مدل دستشویی ها می باشند. به همین دلیل است که می گوییم در هر خانه ای باید حداقل یک توالت به سبک توالت ایرانی وجود داشته باشد. چینی و سرامیک به کار رفته در آن به شما کمک می کند که شست و شوی آن بسیار راحت تر باشد. توالت سنگ توالت ایرانی آریستا با قابلیت ضد باکتری مانع از تجمع قارچ و باکتری ها می شود. سیستم تخلیه این توالت به صورت ریم بسته یا آبریز بسته می باشد که تخلیه آب در سراسر کاسه آن می باشد در نتیجه تخلیه بهتر و شست و شو تمیز تر است. تفاوت ریم باز و ریم بسته در نحوه ریزش آب به کاسه آن می باشد. در مدل ریم یاز دارای کانال باز می باشد که آب از دور تا دور آن می آید و کاسه را شست و شو می دهد اما در مدل ریم بسته سوراخ های با فاصله های یکسانی در آن قرار داده که به صورت آبشاری به درون کاسه توالت هدایت می شود.

مزایای توالت ایرانی آریستا

این دست شویی ایرانی به حالت استاندارد و طبی تولید شده است که مانع از رسیدن فشار و آسیب به پا های شما می باشد دارای ابعاد 56*43 سانتی متر می باشد. عمق آن 22 سانتی متر می باشد که دارای شیب بسیار مناسبی می باشد. سنگ توالت ایرانی آرسیتا دارای طراحی زیبایی می باشد که می تواند زیبایی سرویس بهداشتی شما را دو چندان نماید. سنگ توالت ایرانی گاتریا مدل آرسیتا دارای قیمت مناسبی می باشد که در رنگ سفید کلاسیک تولید شده است. این توالت ایرانی ساخت گاتریا می باشد. شرکت گاتریا یکی از بهترین شرکت های تولید محصولات بهداشتی می باشد که محصولات خود را علاوه بر ایران در کشور های خارجی مثل آذربایجان و ترکیه و... نیز به فروش می رساند.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
ARSITA Squatting Pan
عنوان کالا
سنگ توالت ایرانی گود گاتریا مدل آریستا
برند
گاتریا
کشور سازنده
ایران
سایز
540*420 میلی متر
عمق
180 میلی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
طبی
بلی
مدل ریم
هر دو مدل بسته و باز

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود