برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

سنگ توالت ایرانی گاتریا مدل تایتان المپیک کوچک

سنگ توالت ایرانی گاتریا مدل تایتان المپیک کوچک دارای سایز 656 در 425 میلی متر می باشد که می توان این توالت ایرانی را در فضا و مکان های کم عرض و طول نیز استفاده نمود. در رنگ سفید کلاسیک تولید شده است که دارای حالت ضد قارچ و باکتری می باشد. خرید بهترین توالت ها در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سنگ توالت ایرانی گاتریا مدل تایتان المپیک کوچک

این دست شویی ایرانی به حالت استاندارد که دارای ابعاد 565*425 میلی متر می باشد. عمق آن 220 میلیی متر می باشد که دارای شیب بسیار مناسبی می باشد. سنگ توالت ایرانی اورانوس دارای طراحی زیبایی می باشد که می تواند زیبایی سرویس دست شویی شما را دو چندان نماید. سنگ توالت ایرانی گاتریا مدل تایتان که در رنگ سفید کلاسیک تولید شده است دارای قیمت مناسبی می باشد. این توالت ایرانی ساخت شرکت گاتریا می باشد. شرکت گاتریا یکی از بهترین شرکت های تولید محصولات بهداشتی می باشد که محصولات خود را علاوه بر ایران در کشور های خارجی مثل آذربایجان و ترکیه و... نیز به صادر می نماید. این شرکت بر روی این توالت حالت دایره های روی پرچم المپیک را طراحی نموده است.

خرید بهترین توالت های ایرانی

از مهم ترین بخش های دکوراسیون یک خانه مجلل همواره سرویس های بهداشتی بوده اند. نیاز است که شما برای تجهیز این بخش همواره به دنبال خرید بهترین وسایل باشید. چینی و سرامیک به کار رفته در آن به شما کمک می کند که شست و شوی آن بسیار راحت تر باشد و دارای قابلیت ضد باکتری است که این قابلیت مانع از تجمع قارچ و باکتری ها می شود. هرچه زمان می گذرد طرفداران توالت های فرنگی بیشتر می شود اما هنوز افرادی نیز وجود دارند که در استفاده از این سرویس ها راحت تر و برایشان سخت است که توالت فرنگی استفاده نمایند. به همین دلیل است که می گوییم در هر خانه ای باید حداقل یک توالت به سبک توالت ایرانی وجود داشته باشد. سیستم تخلیه این توالت به صورت ریم بسته یا آبریز باز می باشد. تفاوت ریم باز و ریم بسته در نحوه ریزش آب به کاسه آن می باشد. در مدل ریم باز دارای کانال باز می باشد که آب از دور تا دور آن می آید و کاسه را شست و شو می دهد اما در مدل ریم بسته سوراخ های با فاصله های یکسانی در آن قرار داده که به صورت آبشاری به درون کاسه توالت هدایت می شود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
TITAN Squatting Pan
عنوان کالا
سنگ توالت ایرانی گاتریا مدل تایتان المپیک کوچک
برند
گاتریا
کشور سازنده
ایران
سایز
565 *425 میلی متر
عمق
220 میلی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
مدل ریم
ریم بسته

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود