برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

سنگ توالت ایرانی گاتریا مدل تایتان طبی المپیک

سنگ توالت ایرانی گاتریا مدل تایتان طبی المپیک یکی از جدید ترین و بهترین توالت های شرکت گاتریا می باشد. طرح محل قرار گرفتن پای در آن بسیار زیبا می باشد که می تواند باعث لوکس و شکیل بودن سرویس بهداشتی شما شود. در سایز 600 در 490 میلی متر تولید شده است. 

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سنگ توالت ایرانی گاتریا مدل تایتان طبی المپیک

این دست شویی ایرانی دارای ابعاد 600*490 میلی متر می باشد که عمق آن 220 میلیی متر می باشد. این توالت تماما ایرانی دارای شیب بسیار مناسبی می باشد. سنگ توالت ایرانی المپیک دارای طراحی زیبایی به حالت دایره های روی پرچم المپیک است که می تواند زیبایی دو چندانی به سرویس بهداشتی شما بدهد. سنگ توالت ایرانی گاتریا مدل تایتان که در رنگ سفید تولید شده است دارای قیمت خوب می باشد. هرچه زمان می گذرد طرفداران توالت های فرنگی بیشتر می شود اما هنوز افرادی نیز وجود دارند که در استفاده از این سرویس ها راحت تر و برایشان سخت است که توالت فرنگی استفاده نمایند. به همین دلیل است که می گوییم در هر خانه ای باید حداقل یک توالت به سبک توالت ایرانی وجود داشته باشد. این توالت ایرانی ساخت شرکت گاتریا می باشد. شرکت گاتریا یکی از بهترین شرکت های تولید محصولات بهداشتی می باشد که محصولات خود را علاوه بر ایران در کشور های خارجی مثل آذربایجان و ترکیه و... نیز به صادر می نماید.

خرید توالت تایتان طبی المپیک

از مهم ترین بخش های دکوراسیون یک خانه مجلل می توان به سرویس های بهداشتی آن خانه اشاره نمود. نیاز است که شما برای تجهیز این بخش همواره به دنبال خرید بهترین وسایل باشید. چینی و سرامیک به کار رفته در آن به شما کمک می کند که شست و شوی آن بسیار راحت تر باشد و دارای قابلیت ضد باکتری است که این قابلیت مانع از تجمع قارچ و باکتری ها می شود. سیستم تخلیه این توالت به صورت ریم بسته یا آبریز باز می باشد. تفاوت ریم باز و ریم بسته در نحوه ریزش آب به کاسه آن می باشد. در مدل ریم باز دارای کانال باز می باشد که آب از دور تا دور آن می آید و کاسه را شست و شو می دهد اما در مدل ریم بسته سوراخ های با فاصله های یکسانی در آن قرار داده که به صورت آبشاری به درون کاسه توالت هدایت می شود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
TITAN Squatting Pan
عنوان کالا
سنگ توالت ایرانی گاتریا مدل تایتان طبی المپیک
برند
گاتریا
کشور سازنده
ایران
سایز
600 * 490 میلی متر
عمق
220 میلی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
مدل ریم
ریم بسته

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود