برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

سنگ توالت ایرانی گاتریا مدل تایتان مرمری بزرگ

سنگ توالت ایرانی گاتریا مدل تایتان مرمری بزرگ از جنس مرمر می باشد که می تواند زیبایی دوچندانی را به سرویس بهداشتی شما می دهد. شما می توانید از این سرویس بهداشت ضد قارچ و باکتری در انواع سوریس بهداشتی ها استفاده نمایید. خرید توالت فرنگی از جنس مرمر در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
7,000,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سنگ توالت ایرانی گاتریا مدل تایتان مرمری بزرگ

این دست شویی ایرانی دارای ابعاد 600*490 میلی متر می باشد که عمق آن 220 میلیی متر می باشد. اگر بخواهید مهم ترین بخش های دکوراسیون یک خانه مجلل را نام برد قطعا به سرویس های بهداشتی جزو آن ها خواهد بود. بهتر است که شما برای تجهیز این بخش همواره به دنبال خرید بهترین وسایل باشید. چینی و سرامیک به کار رفته در این توالت دارای لعاب درجه یکی می باشد به شما کمک می کند که شست و شوی آن بسیار راحت باشد که به آن قابلیت ضد باکتری داده است. این قابلیت مانع از تجمع قارچ و باکتری ها می شود. دست شویی ها دارای دو مدل ریم بار و ریم بته می باشد. تفاوت ریم باز و ریم بسته در نحوه ریزش آب به کاسه آن می باشد. در مدل ریم باز دارای کانالی در داخل آن می باشد که این کانال باز می باشد که آب از دور تا دور آن می آید و کاسه را شست و شو می دهد اما در مدل ریم بسته سوراخ های با فاصله های یکسانی در آن قرار داده که به صورت آبشاری به درون کاسه توالت هدایت می شود. سیستم تخلیه این توالت به صورت ریم بسته یا آبریز بسته می باشد.

خرید بهترین توالت فرنگی مرمری

این توالت ساخت کشور ایران می باشد. سنگ توالت ایرانی تایتان دارای طراحی مرمری زیبایی است که می تواند سرویس بهداشتی شما را لوکس نماید. سنگ توالت ایرانی گاتریا مدل تایتان به رنگ سفید تولید شده است باشد. هرچه زمان می گذرد طرفداران توالت های فرنگی بیشتر می شود ولی خب هنوز افرادی زیادی هستنند که به توالت فرنگی عادت ندارند و از این سرویس های فرنگی برایشان سخت است به همین دلیل است که می گوییم در هر خانه ای باید حداقل یک توالت به سبک توالت ایرانی وجود داشته باشد. این توالت ایرانی ساخت شرکت گاتریا می باشد. شرکت گاتریا یکی از بهترین شرکت های تولید محصولات بهداشتی می باشد که محصولات خود را علاوه بر ایران در کشور های خارجی مثل آذربایجان و ترکیه و... نیز به صادر می نماید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
TITAN Squatting Pan
عنوان کالا
سنگ توالت ایرانی گاتریا مدل تایتان مرمری بزرگ
برند
گاتریا
کشور سازنده
ایران
سایز
600 * 490 میلی متر
عمق
220 میلی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
مدل ریم
ریم بسته

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود