برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

سنگ توالت ایرانی گاتریا مدل طبی آرسیتا

سنگ توالت ایرانی گاتریا مدل طبی آرسیتا دارای لعاب درجه یکی می باشد که مانع از تجمع قارچ و باکتری در آن می شود. ریم آن به صورت ابریز بسته می باشد که با تخلیه آب را از همه جهت ها انجام می دهد در نتیجه شست وشو بهتر می باشد. این توالت در سایز 60*60 سانتی متر تولید شده است که می توانید آن را با قیمت مناسب بخرید.

بیشتر بخوانید
14,500,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند1
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سنگ توالت ایرانی گاتریا مدل طبی آرسیتا

سرویس بهداشتی همواره یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون یک خانه مجلل می باشد. شما برای تجهیز این بخش همواره باید به دنبال بهترین ها باشید. هرچند با گذشت زمان طرفداران توالت های فرنگی بیشتر می شود اما هنوز افرادی نیز وجود دارند که در استفاده از این سرویس ها راحت تر می باشند و طرفدار این مدل دست شویی ها می باشند. به همین دلیل است که می گوییم در هر خانه ای باید یک توالت ایرانی وجود داشته باشد. چینی و سرامیک به کار رفته در آن به شما کمک می کند که شست و شوی آن بسیار راحت تر باشد. توالت با قابلیت ضد باکتری مانع از تجمع قارچ و باکتری ها می شود. سیستم تخلیه این توالت به صورت ریم بسته یا آبریز بسته می باشد که تخلبه آب در سرار کاسه آن می باشد در نتیجه تخلیه بهتر و شست و شو تمیز تر است.

خرید بهترین توالت های ایرانی

این دست شویی ایرانی به حالت مربع تولید شده است که دارای طول 60 سانتی متر می باشد. عمق آن 25 سانتی متر می باشد که دارای شیب بسیار مناسبی می باشد. سنگ توالت ایرانی آرسیتا دارای طراحی زیبایی می باشد که می تواند زیبایی سرویس بهداشتی شمل را دو چندان نماید. سنگ توالت ایرانی گاتریا مدل آرسیتا دارای قیمت مناسبی می باشد که در رنگ سفید کلاسیک تولید شده است. این توالت ایرانی ساخت گاتریا می باشد. شرکن گاتریا یکی از بهترین شرکت های تولید محصولات بهداشتی می باشد که محصولات خود را علاوه بر ایران در کشور های خارجی مثل آذربایجان و ترکیه و.... نیز به فروش می رساند.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
ARSITA Squatting Pan
عنوان کالا
سنگ توالت ایرانی گاتریا مدل طبی آرسیتا
برند
گاتریا
کشور سازنده
ایران
سایز
600 * 600 میلی متر
عمق
250 میلی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
مدل ریم
ریم بسته

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود