برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

گاز صفحه ایی شش شعله اخوان V 2

گاز صفحه ایی شش شعله اخوان V 2 یک گاز بسیار زیبا می باشد که می توان از آن به صورت یک اجاق گاز صفحه ای استفاده می نمایند. این اجاق گاز صفحه ای دارای 6 شعله پخش کن می باشد که  می توان آن را در انواع آشپزخانه ها استفاده نمود.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
53,367,897 ‎ریال 55,018,451 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گاز صفحه ایی پنج شعله اخوان V 2

یکی از مهم ترین بخش های هر آشپزخانه ای که نیاز به تجهیز دارد، بخش اجاق گاز آن می باشد. به کمک اجاق گاز صفحه ای می توانید به کمک انواع غذا های خوشمزه را طبخ نمایید. گاز صفحه ایی پنج شعله اخوان V2 دارای نسوز ضد شوک اتوماتیک می باشد. جای ولوم آن شیب دار می باشد که جنس ولوم های به کار رفته در آن سربی و پلاستیکی می باشند. بدنه آن دارای جنس استیل بوده که رنگ آن هم همین طور است. همچنین گاز صفحه ایی پنج شعله اخوان V 2 دارای قفل و بست شعله پخش کن نیز می باشد. این فر دارای دو عدد پلوپز می باشد که این پلوپز در دو طرف این گاز لوکس وجود دارند.

با کیفیت تر اجاق گاز صفحه ای

گاز ونوس یکی از جدید ترین محصولات شرکت اخوان می باشد که می توان آن را در انواع آشپزخانه ها استفاده نمود. ان گاز صفحه ای دارای 6 شعله می باشد که فاصله ی شعله های آن به گونه ای می باشد که لبه های ظروف شما به یک دیگر نمی خوردند. این فر دارای وک می باشد. راندمان احتراق و حرارتی این گاز 25 درصد بیشتر از استاندارد جهانی می باشد که می تواند در طبخ سریع تر غذا ها به شما ها کمک نمایند. ابعاد این فر 97 در 50 سانتی متر می باشد. جای ولوم آن از مدل شیب دار می باشد که شما بتوانید راحت تر آن را کنترل نمایید. تمامی قطعات این فر ساخت کشور ایتالیا می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
V 2
عنوان کالا
گاز صفحه ایی شش شعله اخوان V 2
برند
اخوان
کشور سازنده
ایران
طول
97 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
رنگ
استیل مات
تعداد شعله
6
محل قرارگیری شعله پلوپز
گوشه ها
تعداد پلو پز
2
تگ ها

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود