برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

گاز استیل TG906 توربولاین

لوازم خانگی مس با ارائه محصولات جدید مانند گاز استیل TG906 توربولاین قدمی نو در ارائه ی کیفیت و تنوع بالا برداشته است. شما می توانید برای خرید گاز توربولاین TG906 و دیگر لوازم خانگی با بهترین قیمت به مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر مراجعه فرمایید. این گاز شکیل و شیک دارای 5 شعله می باشد که یکی از شعله ها پلوپز 3.8 کیلو واتی می باشد.

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند1
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گاز استیل TG 906 توربولاین


گاز استیل TG 906 توربولاین در طراحی زیبا و کیفیت بالایی توسط شرکت مس _ توربولاین تولید و به بازار عرضه شده است که نه تنها در ساخت این اجاق گاز کیفیت و زیبایی مد نظر بوده بلکه نکات بسیار دقیقی نیز هم در نظر گرفته شده است. این اجاق گاز رومیزی بسیار زیبا و دارای تناسب با کابینت و ست شدن با سایر لوازم آشپزخانه مثل هود و فر توکار و مایکروفر را دارا می باشد. دارای حجم کم می باشد و فضای کمی را اشغالی می کند به صورت توکار در کابینت نصب می گردد؛ که این ویژگی یکی از فاکتورهای کارایی این گاز در فضای آشپزخانه مدرن و امروزی شما می باشد. مزایای دیگر این اجاق گاز جدا بودن فر و اجاق گاز می باشد که به آشپزخانه ظاهری لوکس و شیک تری می دهد و شما در انتخاب فر آزادی عمل بیشتری دارید. این اجاق از ایمنی بالایی برخوردار است زیرا دارای سیستم ترموکوپل با کیفیت بالا می باشد که دارای استاندارد جهانی است که از هرگونه نشت ناگهانی گاز جلوگیری می کند. قطعات آن ساخت کشورهای تراز اول در صنعت تولید قطعات اجاق گاز می باشد. این اجاق بسیار مستحکم و مقاوم می باشد و در برابر ضربه و حرارت بالا مقاومت بالایی دارد پس از تمیز کردن اجاق گاز با یک دستمال نمناک و کمی تمیز کننده هیچ گونه جای لک و چربی بر روی صفحه گاز باقی نمی ماند.

خصوصیات گاز استیل خوب 

این اجاق گاز داری 5 شعله می باشد که سر شعله ها از جنس چدن می باشند. در طراحی روی این گاز از 5 شبکه سرشعله استفاده شده تا علاوه بر زیبایی گاز استاندارد بین ظروف و شعله برقرار شود. این گاز دارای ابعاد 50*86 سانتی متر می باشد. این اجاق گاز دارای استاندارد CE اروپا می باشد. دارای پایه های چدنی با لعاب مضاعف و البته دارای ولوم های نسوز  نیز می باشد.

شعله پلوپز

یکی از شعله ها پلوپز 3.8 کیلو واتی است که در سمت راست این اجاق طراحی شده است. این شعله طراحی ریز و دقفیق دارد و کار پخش حرارت را به خوبی انجام می دهد.


.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
TG906
عنوان کالا
گاز استیل TG906 توربولاین
برند
مس-توربولاین
کشور سازنده
ایران
رنگ
سفید
نوع رنگ
استاتیک
نوع اجاق گاز
استیل
ابعاد
50*86 سانتیمتر
تعداد شعله
5
ترموکوپل
دارد
شیر گاز
ECA ترکیه
فندک اتوماتیک
فوق سریع
توان حرارتی پلوپز ( KW )
3.8 کیلو وات

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود