برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

اجاق گاز بیمکث مدل MG 0056

اجاق گاز بیمکث مدل MG 0056 دارای قطعات کاملا ایتالیایی است که این قطعات با کیفیت می توانند سال های سال بدون کوچک ترین مشکلی برای شما کار بدهند. اجاق گاز بیمکث مدل MG 0056 دارای گارد چدنی می باشد  سفارش این گاز با کیفیت با قیمت مناسب

بیشتر بخوانید
21,000,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

اجاق گاز بیمکث مدل  MG 0056

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های هر خانه است به گونه ای که تصور یک خانه بدون آشپزخانه در آن امکان پذیر نیست. اجاق گاز را می توان قلب آشپزخانه حساب کرد، پس برای شما مهم است که از بهترین و با کیفیت ترین اجاق گاز ها در آشپزخانه ی خود استفاده نمایید. اجاق گاز بیمکث مدل MG 0056 یک اجاق گاز با کیفیت است که شما می توانید آن را در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمایید.

اجاق گاز شیشه ای 0056

اجاق گاز بیمکث مدل MG 0056 یک از محصول های شرکت بیمکث است. اجاق گاز بیمکث مدل MG 0056 یک گاز صفحه ای است که دارای بدنه ای از جنس استیل و شیشه نشکن می باشد. اجاق گاز بیمکث مدل MG 0056 در رنگ مشکی تولید شده است که این رنگ مشکی می تواند زیبایی آشپزخانه ی شما رو چند برابر  کند. اجاق گاز بیمکث مدل MG 0056 دارای ابعاد 86*51.5 سانتی متر است. اجاق گاز بیمکث مدل MG 0056 دارای 5 عدد شعله است که یکی از این شعله ها شعله پلوپز است. اجاق گاز بیمکث مدل MG 0056 دارای فندک اتوماتیک است تا شما دیگر نیاز به استفاده از کبریب و... نباشید و به آسانی اجاق گاز خود را روشن نمایید. 

خرید اجاق گاز بیمکث

پلوپز گاز گاز بیمکث مدل 0056 در سمت وسط آن است تا شما بتوانید راحت قابلمه های بزرگ خود را روی آن قرار بدهید. فاصله ی شعله های این گاز از یک دیگر به صورت استاندارد است که شما بتوانید از همه آن ها استفاده نمایید. پلوپز این گاز به صورت دو حالته است. اجاق گاز بیمکث مدل MG 0056 دارای ترموکوپل است. اجاق گاز بیمکث مدل MG 0056 دارای قطعات کاملا ایتالیایی است که این قطعات با کیفیت می توانند سال های سال بدون کوچک ترین مشکلی برای شما کار بدهند. اجاق گاز بیمکث مدل MG 0056 دارای گارد چدنی می باشد تا به راحتی خراب نشود و دچار خراش نشود. اجاق گاز بیمکث مدل MG 0056 دارای دو عدد بست نگهدارنده شلنگ گاز می باشد که می تواند به گاز شهری متصل شود. سوخت اجاق گاز بیمکث مدل MG 0056 از نوع طبیعی شهری و گاز مایع است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
MG 0056
عنوان کالا
اجاق گاز بیمکث مدل MG 0056
برند
بیمکث
کشور سازنده
ایران
رنگ
مشکی
ابعاد
۸۶ * ۵۱.۵ سانتی متر
تعداد شعله
5
فندک اتوماتیک
دارد
نمای ظاهری
شیشه و استیل

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود