برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

گاز صفحه ای دو شعله اخوان G-23

گاز صفحه ای دو شعله اخوان G23-HE دارای دو سر شعله می باشد که یکی از این سر شعله ها پلوپز می باشد. ابعاد این گاز دارای ابعاد 50 در 35 سانتی متر می باشد. راندمان احتراق این گاز 25 درصد بیشتر از استاندارد جهانی می باشد. رنگ شیشه  آن مشکی است.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
23,098,212 ‎ریال 23,812,590 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گاز صفحه ای دو شعله اخوان G23-HE

ابعاد به کار رفته شده در این گاز 58 در 50 سانتی متر است. گاز صفحه ایی 2 شعله اخوان G23-HE دارای ولم های درجه یکی است که در اثر حرارت کوچک ترین تغییر شکلی نمی دهند. جای ولوم این گاز بر روی صفحه ی استیلی رنگ آن موجود است. در این گاز پلوپزی موجود است که مدل آن پلوپز، معمولی می باشد. 2 شعله ی موجود در آن دارای سایز ها و سبک های متفاوتی بوده اند که بر روی آن، انواع ظروف در ابعاد متفاوت را می توان استفاده نمود. ولوم های تنظیم شعله ی این گاز صفحه ای اخوان از جنس باکالیت درجه یک می باشد. جنس باکالیت در برابر انواع ضربه، دما و فشار ها مقاوم می باشد. گاز صفحه ایی دو شعله اخوان مدل G23-HE دارای قفل و بست شعله پخش کن نیز می باشد. بدنه این گاز زیبا از جنس شیشه سکوریت ساخته شده است. که این شیشه دارای خاصیت ضد خش می باشد. اجاق گاز های با کیفیت می توانند کمک های بسیار زیادی در پخت سریع تر و خوشمزه تر غذا ها به شما نماید. راندمان احتراق این گاز 25 درصد از استاندارد جهانی بیشتر می باشد.

گاز صفحه ای G23 HE

شرکت اخوان بار دیگر با تولید این مدل گاز های صفحه ای توانسته است که فروش بسیاری از بازار ایران را در دست بگیرد. مهم ترین بخش های هر خانه ای، آشپزخانه ی آن خانه است. شما زمان بسیار زیادی را در آشپزخانه صرف پختن غذا بر روی اجاق گاز ها می نمایید پس باید همواره از بهترین محصولات در این قسمت استفاده نمایید. این گاز صفحه ای دارای 2 سر شعله می باشد. این سر شعله ها ساخت شرکت های معروف ایتالیایی می باشد. جای ولوم آن از مدل تخت می باشد که بر روی شیشه بدنه آن قرار گرفته شده است. این گاز زیبا را با توجه به سایزی که دارد می توان حتی انواع آشپزخانه های کوچک نیز استفاده کرد. لبه های این گاز تراش کاری و تراش خورده است که این لبه ها مانع از رسیدن آسیب به دست ها و بدن شما می شود. تمامی قطعات به کار رفته شده در این گاز ساخت کشور ایتالیا می باشد؛ که دارای کیفیت بسیار بالایی در ساخت آن ها به کار رفته است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
G23-HE
عنوان کالا
گاز صفحه ای دو شعله اخوان G23-HE
برند
اخوان
کشور سازنده
ایران
طول
35 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
رنگ
مشکی
نوع اجاق گاز
شیشه ای
نوع عمکرد اجاق گاز
گازی
تعداد شعله
2
نوع سرشعله
High Efficiency
محل قرارگیری شعله پلوپز
سمت چپ
تعداد پلو پز
1
نوع ولوم
Sabaf ایتالیا
فندک اتوماتیک
دارد
راندمان حرارتی
25درصد بالاتر از استاندارد
جای ولوم
تخت
vok
دارد
ضد خش
دارد
تگ ها

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود