برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

گاز صفحه ایی دو شعله اخوان G-1

گاز صفحه ایی دو شعله اخوان G1-HE دارای یک شعله و یک پلوپز High Efficiency  می باشد. ابعاد این گاز کوچک سایز 50 در 35 سانتی متر می باشد. بدنه آن از شیشه سکوریت نشکن است که دارای حالت ضد خش می باشد. این گاز قابلیت نصب بر روی کابینت عرض 50 را دارد

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
22,412,808 ‎ریال 23,105,988 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گاز صفحه ایی دو شعله اخوان G1-HE

این گاز صفحه ای یکی از بهترین محصولات شرکت اخوان است. به خاطر مدل سر شعله هایش به آن اورانوس می گویند. مهم ترین بخش های هر خانه ای آشپزخانه ی آن می باشد. اگر بخواهیم لوازم آشپزخانه را به اعضای بدن انسان تشبیه کنیم می توان اجاق گاز را قلب آشپز خانه نیز گفت زیرا شما زمان بسیار زیادی را در آشپزخانه صرف پختن غذا بر روی اجاق گاز ها می نمایید. این گاز صفحه ای دارای 2 سر شعله می باشد که فاصله ی شعله های آن به گونه ای می باشد که لبه های ظروف به یک دیگر نمی خوردند. این سر شعله ها ساخت شرکت های معروف ایتالیا می باشد. جای ولوم آن از مدل تخت می باشد که بر روی آن قرار گرفته شده است. این گاز زیبا را با توجه به سایزی کوچکی که دارد می توان حتی انواع آشپزخانه های کوچک استفاده کرد. لبه های این گاز تراش کاری و تراش خورده است که این لبه ها مانع از رسیدن آسیب به دست ها و بدن شما می شود. تمامی قطعات به کار رفته شده در این گاز ساخت کشور ایتالیا می باشد؛ که دارای کیفیت بسیار بالایی در ساخت آن ها به کار رفته است.

گاز شیشه ای G1-HE

در خرید اجاق گاز باید به این نکته توجه نمایید که سایز آن باید با سایز مکانی که شما می خواهید آن را استفاده نمایید یکسان باشد. ابعاد این گاز دارای طول 50 سانتی متر و عرض 35 سانتی متر می باشد. گاز صفحه ایی 2 شعله اخوان G1-HE دارای ولم هایی از جنس نسوز می باشد که در اثر حرارت، کوچک ترین تغییر شکلی نمی دهند. جای ولوم این گاز بر روی صفحه ی مشکی رنگ آن موجود است. شیشه به کار رفته شده در بدنه این گاز دارای حالت ضد خش و مقاوم در برابر جرم می باشد. در سمت چپ این گاز پلوپزی موجود است که این پلوپز دارای مدل High Efficiency می باشد. 2 شعله ی آن دارای سایز ها و سبک های متفاوتی بوده که بتوانید بر روی آن انواع طروف در ابعاد متفاوت را استفاده نمایید. ولوم های تنظیم شعله ی این گاز صفحه ای اخوان از جنس باکالیت درجه یک می باشد. جنس باکالیت در برابر انواع ضربه، دما و فشار ها مقاوم می باشد. گاز صفحه ایی 2 شعله اخوان مدل اورانوس G1-HE دارای قفل و بست شعله پخش کن نیز می باشد. بدنه این گاز زیبا از جنس شیشه سکوریت ساخته شده گاز های با کیفیت می توانند کمک های بسیار زیادی در پخت سریع تر و خوشمزه تر غذا های شما بنماید. راندمان حرارتی و میزان دمای تولیدی اجاق گاز ها تاثیر بسیار زیادی در طبخ و طعم غذا ها دارد. راندمان احتراق این گاز 25 درصد بیشتر از استاندارد جهانی گاز می باشد که می تواند کمک زیادی را در طبخ و پخت سریع تر و بهتر غذا ها نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
G1-HE
عنوان کالا
گاز صفحه ایی دو شعله اخوان G1-HE
برند
اخوان
طول
35 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
رنگ
مشکی
تعداد شعله
2
نوع سرشعله
High Efficiency
نوع ولوم
Sabaf ایتالیا
فندک اتوماتیک
دارد
جای ولوم
تخت
vok
ندارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود