برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

گاز صفحه ایی پنج شعله اخوان V 21

اگر به دنبال یک گاز صفحه ای می باشید که از قطعات ایتالیی ساخته شده و تولید شده است قطعات گاز صفحه ایی پنج شعله اخوان V 21 می تواند نیاز های شما را بر آورده نماید. گاز صفحه ایی پنج شعله اخوان V 21 دارای ولوم های نسوز بوده که دارای 5 شعله است.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
47,340,893 ‎ریال 48,805,044 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گاز صفحه ایی پنج شعله اخوان V 21

این گاز یکی از جدید ترین محصولات شرکت اخوان است که به مدل سر شعله های آن V یا همان ونوس است. جای ولوم آن از مدل شیب دار بوده که شما بتوانید راحت تر آن را کنترل نمایید. این گاز زیبا را با توجه به سایز مناسبی که دارد می توان در انواع آشپزخانه های کوچک و بزرگ استفاده کرد. صفحه شیشه ای به کار گرفته شده بر روی آن از مدل سکوریت می باشد که دارای خاصیت ضد جرم می باشد که به راحتی می توان آن را شست و شو داد. لبه های این گاز تراش کاری و تراش خورده است کهاین لبه ها مانع از رسیدن آسیب به دست ها و بدن شما می شود. تمامی قطعات به کار رفته شده در این گاز ساخت کشور ایتالیا می باشد؛ که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. این گاز صفحه ای دارای 5 سر شعله می باشد که فاصله ی شعله های آن به گونه ای می باشد که لبه های قابلمه شما به یک دیگر نمی خوردند. این سر شعله ها ساخت شرکت معروف SABAF ایتالیا می باشد. مهم ترین بخش های هر خانه ای آشپزخانه ی آن می باشد. اگر بخواهیم لوازم آشپزخانه را به اعضای بدن انسان تشبیه کنیم می توان اجاق گاز را قلب آشپز خانه نیز گفت زیرا شما زمان بسیار زیادی را در آشپزخانه صرف پختن غذا بر روی اجاق گاز ها می نمایید.

گاز صفحه ای V21

 این گاز داری طول  86 سانتی متر و عرض آن 50 سانتی متر است. این گاز دارای یک پلوپزی در وسط و بالای کلید های این گاز می باشد. شعله های آن دارای سایز ها و سبک های متفاوتی بوده که بتوانید به کمک آن ها میزان شعله مورد نیاز خود را تولید نمایید. ولوم های این گاز صفحه ای اخوان از جنس باکالیت می باشد؛ که جنس باکالیت در برابر انواع ضربه دما و فشار ها مقاوم می باشد. گاز صفحه ایی پنج شعله اخوان V 21 دارای قفل و بست شعله پخش کن نیز می باشد. بدنه این گاز زیبا از استیل ساخته شده و به عنوان صفحه بر روی آن شیشه سکوریت استفاده شده است. این شیشه نشکن بوده و دارای خاصیت ضد خش می باشد. گاز های با کیفیت می توانند کمک های بسیار زیادی در پخت سریع تر و خوشمزه تر غذا های شما بنماید. راندمان حرارتی و میزان دمای تولیدی اجاق گاز ها تاثیر بسیار زیادی در طبخ و طعم غذا ها دارد. راندمان احتراق این گاز 25 درصد بیشتر از استاندارد جهانی گاز می باشد که می تواند کمک زیادی را در طبخ و پخت سریع تر و بهتر غذا ها نمایید. گاز صفحه ایی 5 شعله اخوان V21 دارای ولم هایی از جنس نسوز می باشد که در اثر حرارت تغییر شکل نمی دهند. جای ولوم این گاز بر روی صفحه ی استیلی رنگ است. این گاز دارای vok می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
V 21
عنوان کالا
گاز صفحه ایی پنج شعله اخوان V 21
برند
اخوان
کشور سازنده
ایران
طول
86 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
رنگ
استیل مات
نوع اجاق گاز
استیل
نوع عمکرد اجاق گاز
گازی
تعداد شعله
5
نوع سرشعله
Sabaf ایتالیا
محل قرارگیری شعله پلوپز
وسط
تعداد پلو پز
1
ترموکوپل
دارد
نوع ولوم
پلاستیک فشرده ( باکالیت )
فندک اتوماتیک
دارد
راندمان حرارتی
25درصد بالاتر از استاندارد
جای ولوم
تخت
vok
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود