برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

گاز شیشه ای G3 توربولاین

اجاق گاز های شرکت مس توربولاین در دو نوع گاز شیشه ای و گاز استیلی تولید می شوند که هر کدام دارای خصوصیات خاصی می باشد. گاز شیشه ای G3 همان گونه که از اسمش پیدا است یک گاز صفحه ای می باشد که شیشه آن از جنس نشکن است.گاز صفحه ای G3 دارای بالاترین کیفیت ساخت می باشد. دارای قیمت بسیار مناسب نیز است. شما خریداران می توانید برای سفارش آنلاین این محصول به مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گاز شیشه ای G3 توربولاین

گاز شیشه ای G3 توربولاین مناسب برای یک آشپزی دل چسب و آسان است که لذت آشپزی را برای شما چندین برابر می کند. این گاز دارای کلیه ویژگی های یک گاز خوب ازجمله ایمنی؛ راحتی و همچنین تکنولوژی پیشرفته با طراحی زیبا و شیک می باشد. اجاق گاز شیشه ای G3 توربولاین یک نمونه از اجاق های به روز با فناوری بالا می باشد. این اجاق ساخت کشور عزیزمان ایران است که توسط شرکت مس _ توربولاین با طراحی زیبا و کیفیت بالا ساخته و تولید شده است؛ که در ساخت این محصول ریز ترین نکات نیز مورد توجه و بررسی قرارگرفته است. لوازم خانگی مس با ارائه محصولات جدید مانند گاز شیشه ای G3 توربولاین قدمی نو در ارائه ی کیفیت و تنوع بالا برداشته است.

خصوصیات گاز صفحه ای G3 توربولاین

جنس بدنه این گاز از شبشه ای نشکن (سکوریت نشکن) است که در برابر ضربه و خط و خش و حرارت بالا مقاومت خوبی دارد. این گاز 5 شعله می باشد و سر شعله های آن از جنس چدن مرغوب می باشد. در طراحی روی این اجاق گاز از 5 شبکه سر شعله استفاده شده است تا علاوه بر زیبایی و شکیل بودن گاز استاندارد بین ظروف و شعله برقرار شود. دارای پایه های چدنی با لعاب مضاعف می باشد. یکی از این شعله های این اجاق گاز شیشه ای G3 توربولاین پلوپز 3.3 کیلوواتی است که در وسط این گاز طراحی و تعبیه شده است. شیرهای گاز ساخت ECA ترکیه می باشد. دارای ولوم های نسوز می باشد و هم چنین قطعات این گاز دارای استاندارد CE اروپا می باشد. از دولایه لعاب مقاوم در مقابل حرارت ساخته شده است. دارای فندکی فوق سریع ساباف ایتالیایی است. در ضمن دارای ترموکوبل Toptimme (هوشمند) می باشد که از هرگونه نشت گاز ناخواسته جلوگیری می کند که هنگام خاموش شدن شعله بلافاصله اقدام به قطع گاز می نماید. کابل به کار رفته در داخل گاز از جنس نسوز می باشد. در ضمن دارای ابعاد با طول 88 سانتی متر و عرض 51 سانتی متر است.

چرا بهتر است اجاق گاز شیشه ای G3 را بخریم؟

این اجاق گاز شیشه ای G3 توربولاین در رنگ مشکی است که نوع رنگ آن استاتیک می باشد و همین خصوصیت باعث می شود که رنگ ثابتی داشته باشد و در برابر حرارت بالا مقاوم باشد. هم چنین پس از تمیز کردن گاز به هیچ عنوان لک و چربی بر روی شیشه گاز باقی نمی ماند. راندمان و احتراق 25 درصد بالاتر از استاندارد جهانی می باش دکه در آن جوش آمدن آب به‌طور قابل ملاحظه سریع تر شده است و زمان پخت را هم کم کرده است. این گاز برای محیط زیست هم مفید می باشد زیرا دارای سامانه کاهش مصرف گاز و آلایندگی و خاصیت کاهش 49 درصدی منواکسید کربن می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
G3
عنوان کالا
گاز شیشه ای G3 توربولاین
برند
مس-توربولاین
کشور سازنده
ایران
رنگ
مشکی
نوع رنگ
استاتیک
نوع اجاق گاز
شیشه ای
ابعاد
51*88 سانتیمتر
تعداد شعله
5
ترموکوپل
دارد
شیر گاز
ECA ترکیه
فندک اتوماتیک
فوق سریع
توان حرارتی پلوپز ( KW )
3.3 کیلو وات

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود