برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

اجاق گاز رومیزی شیشه ای آلتون مدل G518D

لــوازم خانگی آلتـــون

اجاق گاز شـــیشه ایی آلتـــون

  • ابعاد اجاق گاز :  51 * 91
  • الگوی برش : 47 * 87
  • جنس صفحه : شیشه ای
  • شعله پلوپز :   دارد
  • سمت شعله : وسط
  • تعداد شعله : 5 شعله
  • فندک اتوماتیک : دارد
  • نوع شیشه : سکوریت , 8 میلیمتری
  • 18 ماه گارانتی از تاریخ خرید
بیشتر بخوانید
45,000,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

لــوازم خــانگی آلتــــون

اجاق گاز شیشه ای آلتـــون  مدل G518D

برخی از خانم های خانه دار همواره دنبال خاص بودن محیط آشپزخانه خود هستند. از تجهیزات آشپزخانه مثل هود ، اجاق گاز ، سینک ، فر ، مایکروویو ، شیرآلات و … گرفته تا لوازم خانگی مثل یخچال ، فریزر ، ماشین ظرفشویی ، ماشین لباسشویی و … . کارخانه آلتون واقع در منطقه آئینه ورزان دماوند ، با بهره بردن از ماشین آلات و ابزار آلات پیشرفته و کارشناسان و مهندسین خبره و متخصص ، در جهت پیشرفت تولید ملی این امر را ممکن نموده است. اجاق گاز رومیزی آلتون مدل G518D یکی از محصولات خاص و متمایز این برند با نمای ظاهری شیشه مشکی می باشد.

این اجاق گاز G 518 D التون به صورت ۵ شعله با تایمر دیجیتال عرضه شده است. ابعاد این گاز 51*91 سانتی متر و ابعاد برش آن ۴۷.۴*۸۷.۴ سانتی متر است. پلوپز این اجاق گاز دارای راندمان بالا و در کنار قرار گرفته است. ولوم آن از نوع تخت و در جلوی اجاق گاز قرار دارد. اجاق گاز دارای ترموکوپل و درجه انرژی آن در سطح A می باشد.

شرکت البا گاز با برند آلتون علاوه بر اجاق گاز رومیزی ؛ هود ، فر و اجاق گاز مبله نیز عرضه کرده است. اجاق گاز های رومیزی آلتون از تاریخ نصب دارای 1.5 سال ضمانت و خدمات پس از فروش این شرکت هستند. این اجاق گاز های صفحه ای در انواع شیشه ای ، شیشه – استیل ، استیل موجودند.

مشابه مدل G516D می باشد با این تفاوت که در این مدل پلوپز در کنار قرار گرفته است . در مدل‌های D بهتر است این نکته را بدانید که D مخفف Digital است. این سری از محصولات آلتون، بٌرد دیجیتال دارند. می‌پرسید کاربرد آن چیست؟ بٌرد دیجیتال در گازهایی تعبیه می‌شود که آپشن امکان تنظیم زمان برای هر شعله به‌صورت مجزا را دارند. فرض کنید قصد خروج از منزل را دارید و غذا هم سر گاز است، کافی است به تایمر تعبیه شده روی گاز تایم بدهید تا در زمان مقرر خاموش شود. ضمن این‌که دیگر امکانات مورد نیاز یک گاز توکار مرغوب مثل سپر حرارتی، سرشعله پلوپز با راندمان بالا و پوشش آسان تمیز شونده برای روغن‌گیرها را هم دارا است.  مطابق باقی محصولات، درجه مصرف انرژی آنA است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
G518D
عنوان کالا
اجاق گاز رومیزی شیشه ای آلتون مدل G518D
برند
آلتون
کشور سازنده
ایران
سایز
91 * 51 سانتی متر
رنگ
مشکی
گارانتی
18 ماه
توان (KW)
3.8 کیلو وات
توضـیحات
دارای 18 ماه گارانتی از تاریخ خرید

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود