برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

اجاق گاز رومیزی شیشه ای آلتون مدل GS517

لــوازم خانگی آلتـــون

اجاق گاز شـــیشه ایی آلتـــون

  • ابعاد اجاق گاز :  50 * 86
  • الگوی برش : 46 * 82
  • جنس صفحه : شیشه ای
  • شعله پلوپز :   دارد
  • سمت شعله : وسط
  • تعداد شعله : 5 شعله
  • فندک اتوماتیک : دارد
  • نوع شیشه : سکوریت , 8 میلیمتری
  • 18 ماه گارانتی از تاریخ خرید
بیشتر بخوانید
46,000,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

لــوازم خــانگی آلتــــون

اجاق گاز شیشه ای آلتـــون  مدل GS517

برخی از خانم های خانه دار همواره دنبال خاص بودن محیط آشپزخانه خود هستند. از تجهیزات آشپزخانه مثل هود ، اجاق گاز ، سینک ، فر ، مایکروویو ، شیرآلات و … گرفته تا لوازم خانگی مثل یخچال ، فریزر ، ماشین ظرفشویی ، ماشین لباسشویی و … . کارخانه آلتون واقع در منطقه آئینه ورزان دماوند ، با بهره بردن از ماشین آلات و ابزار آلات پیشرفته و کارشناسان و مهندسین خبره و متخصص ، در جهت پیشرفت تولید ملی این امر را ممکن نموده است. اجاق گاز رومیزی آلتون مدل GS517 یکی از محصولات خاص و متمایز این برند با نمای ظاهری شیشه مشکی و استیل می باشد. این اجاق گاز GS 517 التون به صورت ۵ شعله عرضه شده است.

ابعاد اجاق گاز GS 517 التون 50*86 سانتی متر و ابعاد برش آن ۴۷.۴*۸۷.۴ سانتی متر است. پلوپز این اجاق گاز دارای راندمان بالا و در وسط قرار گرفته است. ولوم آن از نوع تخت و در جلوی اجاق گاز قرار دارد. اجاق گاز دارای ترموکوپل و درجه انرژی آن در سطح A می باشد.

شرکت البا گاز علاوه بر اجاق گاز رومیزی ؛ هود ، فر و اجاق گاز مبله نیز عرضه کرده است. اجاق گاز های رومیزی آلتون از تاریخ نصب دارای 1.5 سال ضمانت و خدمات پس از فروش این شرکت هستند. این اجاق گاز های صفحه ای در انواع شیشه ای ، شیشه – استیل ، استیل موجودند.

به نظر شما  مهمترین مواردی که در تهیه اجاق گاز توکار باید در نظر گرفت چیست ؟ یا یک اجاق توکار مرغوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد ؟ حتما هنگام انتخاب و خرید اجاق گاز علاوه بر در نظر گرفتن ابعاد هود آشپزخانه باید اندازه و ابعاد اجاق گاز و  تعداد شعله ها ، و همچنین به متریال، ولوم‌ها و کیفیت سرشعله‌ها و چدن کار شده در اجاق گاز نیز توجه ویژه داشته باشید. در واقع این موارد اصلی‎ترین شاخص های ارزیابی یک اجاق گاز توکار با کیفیت می باشد .
اجاق گاز توکار آلتون مدل GS517 دارای استانداردهای مورد نیاز می باشد . همچنین سر شعله پلوپز اجاق گاز GS517 در وسط قرار گرفته و چیدمان سر شعله ها مورد پسند اکثر خانوم ها می باشد . طراحی اجاق گاز GS517 التون در دو سبک ترکیب شیشه و استیل هست . در واقع بخش ولوم های اجاق گاز التون کد GS517 از جنس استیل می باشد . اگر میخواهید اجاق گاز GS517 التون را با هود آلتون ست نمایید پیشنهاد ما هود شومینه ای آلتون مدل H305B است .

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
GS517
عنوان کالا
اجاق گاز رومیزی شیشه ای آلتون مدل GS517
برند
آلتون
کشور سازنده
ایران
سایز
86 * 50 سانتی متر
رنگ
مشکی
گارانتی
18 ماه
توان (KW)
3.8 کیلو وات
توضـیحات
دارای 18 ماه گارانتی از تاریخ خرید

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود