برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

سه راهی توپیچ کوپلی نیوپابپ 20*"1/2*20

سه راهی توپیچ کوپلی نیوپابپ 20*"1/2*20 مناسب برای استفاده در انواع خانه ها و ساختمان های شهری و صنعتی می باشد. این سه راهی توپیچ کوپلی نیوپابپ 20*"1/2*20 دارای بدنه ای از جنس لوله های پنج لایه PEX می باشد که بسیار با کیفیت می باشد.

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سه راهی توپیچ کوپلی نیوپابپ 20*"1/2*20


لوله آب پنج لايه مدل PEX یکی از با کیفیت ترین لوله های آب می باشند زیرا این لوله ها دارای طـول عمر بسیار بالای می باشد که می تواند حرارت را تا حداكثر ۹۰ درجه سانتی گراد تحمل نماید. این سه راهی توپیچ کوپلی نیوپابپ 20*"1/2*20 دارای آب بندی و عایق بسیار قوی می باشد که باعث می شود که نفوذ اكسيژن به داخل لوله به صفر برسد و دمای آب تغییری نکند. این سه راهی دارای بدنه ای باکیفیت از جنس آلیاژ درجه یک می باشد. این سه راهی مناسب برای انشعاب دادن لوله به دو عدد خروجی می باشد. این آلیاژ مقاوم در برابر بسياري از مواد شيميايي و فشار می باشد که به راحتی خم و شکسته نمی شود. جنس آلیاژ آن به گونه ای است که ضريب انبساط طولي بسيار ناچيزی دارد و در اثر سردی و گرمی دچار تغییر سایز و اندازه نشده و لوله های شما را خراب نمی کند. آب موجود در آن دچار افت فشار آب نمی شود زیرا قسمت داخلی لوله بسیار هموار بوده و اصلا جرم نمی گیرد.

سه راهی توپیچ نیوپایپ

سه راهی توپیچ کوپلی نیوپابپ 20*"1/2*20 دارای نصب سريع، آسان می باشد که خود شما می توانید آن را به راحتی به لوله های خود وصل نمایید. سه راهی توپیچ کوپلی نیوپابپ 20*"1/2*20 دارای خاصیت ضد زنگ و رسوب می باشد. این لوله مناسب برای انواع سیستم های آب سرد و گرم می باشد. سه راهی توپیچ کوپلی نیوپابپ 20*"1/2*20 دارای قیمت مناسب می باشد. مناسب برای انشعاب دادن لوله به دو عدد خروجی می باشد که شرکت گیتی پسند تمام سعی خود را کرده است که محصولات با کیفیت را روانه بازار نماید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
سه راهی توپیچ کوپلی
عنوان کالا
سه راهی توپیچ کوپلی نیوپابپ 20*"1/2*20
برند
نیوپایپ
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
کیفیت لعاب
درجه یک
سایز لوله
20*1/22*20
نوع بسته بندی
کارتن
تعداد در بسته بندی
10
کارتن کوچک
40

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود