برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

لوله نیوپایپ 16mm

لوله نیوپایپ 16mm دارای سایز 16 میلی متری می باشد که می توان از آن در تمامی لوله های ساختمانی استفاده نمود. این لوله نیوپایپ 16mm در برابر انتقال گرما مقاوم می باشد که مانع سرد شدن آب گرم داخل خود می شود. لوله نیوپایپ 16mm دارای حالت pex می باشد. این لوله نیوپایپ 16mm دارای بسته بندی حلقوی می باشد.

بیشتر بخوانید
96,800 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

لوله نیوپایپ 16mm

لوله نیوپایپ مدل PEX از مدل لوله های پنج لایه می باشند که از فلز و پلیمر مخصوص تولید شده است. این جنس بدنه علاوه بر مزایای لوله های فلزی و پلیمری دارای خاصیت های خاصی می باشد که این خاصیت ها نواقص موجود در لوله به حداقل رسانده است. پلیمری که در لوله های 5 لایه نیوپایپ از استفاده شده از مواد اولیه کاملا بهداشتی مطابق با قانون های 14 و 16 ملی ساختمان تولید شده است. این لوله نیوپایپ 16mm جایگزین مناسبی برای لوله های فلزی قدیمی می باشد. پلیمر استفاده شده در لوله نیوپایپ 16 میلی متری از نوع پلی اتیلن شبکه ای است. تفاوت این پلی اتیلن شبکه ای با بقیه پلیمرها در ساختار مولکولی شبکه ای آن می باشد. این ساختار جدید به این لوله نیوپایپ استحکام و پایداری را داده است.

خرید لوله ساختمانی

ساختار پلی اتیلن ها به دو مدل خطی و یا شاخه ای می باشد. این امر باعث می شود تا شایر این پلی اتیلن ها روی طعم و بوی آب آشامیدنی تأثیر زیادی نگذاشته و سعی در رفع آن ها را می نماید. تکنولوژی استفاده از آلومینیوم آلیاژی و پلیمر PEX در این لوله نیوپایپ 16mm باعث شده تا این محصول تحمل تا دمای حداکثر 90 درجه سانتی گراد و فشار زیاد را پیدا نماید. این مقاومت ها به شما کمک می نماید که از این محصول سال های زیادی استفاده نماید. آلومینیوم استفاده شده به آن حالت عایقی در انتقال گرما دارد که باعث می شود که هدر رفت انرژی در لوله به حداقل برسد. دیگر ویژگی استفاده از آلومینیوم درجه این است که انبساط طولی این لوله ها حدودا برابر لوله های فلزی باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
نیوپایپ 16mm
عنوان کالا
لوله نیوپایپ 16mm
برند
گیتی پسند
کشور سازنده
ایران
ورودی آب
سرد - گرم
سایز لوله
16 میلی متر
نوع بسته بندی
حلقه ای

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود