برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

صافی 1/4 1 اینچی کیز ایران

3,025,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

صافی 1/4 1 اینچی کیزایران

شیر های صافی مانع از ورود آشغال به درون پمپ و در نتیجه خرابی آن می گردند. البته شیر صافی عیب هایی را نیز دارد. یکی از این معایب این است که ناخالصی ها و مواد زائد پس از مدتی در پشت توری تجمع می کنند، و برای رفع آنها باید به شیوه دستی اقدام نمود. 

شیر صافی در دسته اتصالات لوله قرار می گیرد که به منظور جلوگیری از ورود مواد زائد به درون آب، مایعات و سیالات دیگر مورد به کار می رود. شیر های صافی همچنین ورود ناخالصی ها که بر کیفیت آب اثر می گذارند را نیز مانع می شوند. این ناخالصی ها ممکن است شامل مواد شیمیایی مضر باشند.

جنس بدنه شیر صافی از آلیاژ برنج یا چدن است. آلیاژ برنج مقاومت خوبی به آب و رطوبت دارد و تا مدت های طولانی دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شود. شیر صافی همچنین با مواد موجود در آب نیز واکنش نشان نمی دهد و در برابر فشار و ضربه مقاومت خوبی دارد. هر دو ماده به طور گسترده برای تولید شیر های صافی استفاده می گردند، اما تنها ایراد شیر های چدنی، داکتیلیته پایین تر و شکنندگی بیشتر آنها می باشد.

در کنار چدن و برنج، از استنلس استیل و کربن استیل نیز برای تولید شیر صافی استفاده می گردد. دلیل استفاده از این دو ماده، استحکام زیاد و مقاومت بالا به خوردگی می باشد. این دو آلیاژ البته در ظاهر متفاوت هستند. استنلس استیل به بدنه شیر ظاهری براق می دهد در حالی که که استیل کربن ظاهر آن را مات می کند. تفاوت دیگر این دو، شکل پذیری یا به اصطلاح داکتیلیته آنهاست. استنلس استیل به دلیل داشتن مقادیر نیکل بالاتر، نسبت به استیل کربن شکل پذیرتر است.

شیر صافی از نظر ساختار به دو نوع فلنج دار و معمولی تقسیم می شود. شیر های فلنج دار، دارای یک عدد فلنج بوده و اتصال لوله ها را به کمک فلنج خود انجام می دهند. 

خرید اینترنتی شیر های صافی کیز ایران

دمای مناسب برای کار صافی 1/4 1 اینچی کیز ایران، 150 درجه سانتی گراد و فشار مناسب نیز 16 بار است.  صافی 2 اینچی کیز ایران با سایز 2 اینچ قابل خرید از مرجع کالای ساختمانی چلونگر است. این صافی دارای طول 90 میلی متر و قطر 32 میلی متر می باشد.جنس توری آن از استیل ضد زنگ است و درپوش آن نیز از برنج فورج پذیر MS58 تهیه شده است. بدنه این شیر صافی نیز از برنج فورج پذیر MS58 شاخته شده است. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
1/4 1 اینچی
عنوان کالا
صافی 1/4 1 اینچی کیزایران
برند
کیز ایران
کشور سازنده
ایران
سایز
1/4 1 اینچ
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج فورج پذیر MS58
دمای کار
150 درجه سانتی گراد
فشار کار
16 بار
جنس توری
استنلس استیل (فولاد ضد زنگ)
جنس درپوش
برنج فورج پذیر MS58

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود