برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر سوپاپی کیز ایران 1/2 1 اینچی

1,530,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر سوپاپی کیزایران 1/2 1 اینچی

شیر سوپاپی در تاسیسات گوناگونی استفاده می شود. به عنوان مثال، بعد از پمپ یک شیر سوپاپی قرار می دهند. مزیت استفاده از این شیر در بعد از پمپ، جلوگیری از برگشت سیال به درون پمپ و ایجاد اختلال در عملکرد آن است. علاوه بر پمپ، در محل ورودی آب ساختمان شیر سوپاپی بکار می رود تا در صورت قطعی آب، از بازگشت آب به لوله اصلی جلوگیری به عمل آید.

شیر سوپاپی یا شیر یک طرفه، شیری است که دو درگاه بوده و در این دو درگاه اختلاف فشاری برقرار است. به سبب وجود همین اختلاف فشار، گاز، میعانات و سیالات نمی توانند در جهت مخالف حرکت کنند. به همین دلیل به آن شیر غیر قابل برگشت نیز گفته می شود. عملکرد شیر سوپاپی تنها با فشار سیال انجام می گردد؛ به عبارتی دیگر، این شیر بصورت خودکار نیز عمل خود را انجام می دهد. بنابراین به آن شیر یک طرفه خودکار نیز گفته می شود.

شرکت کیز ایران یکی از بهترین تولید کنندگان شیرآلات صنعتی و تاسیساتی بوده و انواع شیرآلات تاسیساتی چون، شیر های یک طرفه، شیر صافی، شیر سوزنی، شیر کشویی و غیره را تولید می نماید. محصولات این شرکت اغلب از آلیاژ های مرغوب و با کیفیت بالا تهیه می شوند.

شیر سوپاپی از موادی چون برنج، چدن، فولاد، استنلس استیل و UPVC تولید می گردد. تمام این مواد خواص مناسبی به شیر سوپاپی می دهند. منتها زمانی که عوامل خاصی در محیط استفاده حضور داشته باشند، بهتر است از موادی چون فولاد و فولاد ضد زنگ (استنلس استیل) استفاده نمود.

خرید شیر یک طرفه کیز ایران

شیر سوپاپی کیزایران 1/2 1 اینچی دارای قطر داخلی 44.5میلی متر، قطر خارجی 68 میلی متر و قطر سوپاپ 44 میلی متر می باشد. طول شیر سوپاپی کیزایران 1/2 1 اینچی، 115 میلی متر است و دمای مناسب برای کارکرد آن 100 درجه سانتی گراد و همچنین  فشار مناسب، 12 بار می باشد. شیر سوپاپی کیزایران 1/2 1 اینچی دارای فیلتری از جنس استنلس استیل بوده، بدنه آن از برنج فورج پذیر MS58 ساخته شده و جنس فنر بکار رفته در آن نیز استیل ضد زنگ است. همچنین جنس فیلتر تعبیه شده در آن از استنلس استیل و سوپاپ این شیر از جنس پلاستیک هوستافورم می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
1/2 1 اینچی
عنوان کالا
شیر سوپاپی کیزایران 1/2 1 اینچی
برند
کیز ایران
کشور سازنده
ایران
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج فورج پذیر MS58
دمای کار
100 درجه سانتی گراد
فشار کار
12 بار
جنس فنر
استنلس استیل (فولاد ضد زنگ)
جنس فیلتر
استنلس استیل (فولاد ضد زنگ)
جنس سوپاپ
پلاستیک هوستافورم

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود