برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر سوپاپی کیز ایران 1/2 اینچی

501,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر سوپاپی کیزایران 1/2 اینچی

شیر سوپاپی از موادی چون برنج، چدن، فولاد، استنلس استیل و UPVC تولید می شود. تمام این مواد خواص مناسبی به شیر سوپاپی می بخشند. منتها زمانی که عوامل خاصی در محیط استفاده حضور داشته باشند، بهتر است از موادی چون فولاد و فولاد ضد زنگ (استنلس استیل) استفاده نمود. مخصوصاً عوامل خورنده که عامل اصلی ترک و شکستگی لوله و اتصالات می باشند.

شیر سوپاپی یا شیر یک طرفه، در واقع نوعی از اتصالات لوله و تاسیسات به شمار می رود که دو درگاه را دارا بوده و در این دو درگاه اختلاف فشاری وجود دارد. این اختلاف فشار به گاز، میعانات و سیالات اجازه نمی دهد تا در جهت مخالف حرکت کرده و در تاسیسات اختلال ایجاد کنند. به دلیل داشتن همین ویژگی به آن شیر غیر قابل برگشت نیز می گویند. عملکرد شیر سوپاپی تنها با فشار سیال صورت می پذیرد؛ به این معنا که این شیر بصورت خودکار نیز قادر است تا عمل خود را انجام دهد. بنابراین به آن عنوان شیر یک طرفه خودکار نیز اتلاق می گردد.

شرکت کیز ایران یکی از بهترین تولید کنندگان شیرآلات صنعتی و تاسیساتی به شمار می رود و انواع شیرآلات تاسیساتی چون، شیر های یک طرفه، شیر صافی، شیر سوزنی، شیر کشویی و غیره را تولید می کند. محصولات این شرکت اغلب از آلیاژ های مرغوب و با کیفیت بالا ساخته می شوند. برای مشاهده خصوصیات و قیمت و همچنین خرید دیگر محصولات کیز ایران، می توانید آنها را در فروشگاه کالای ساختمانی چلونگر مشاهده نمایید.

شیر سوپاپی را در تاسیسات گوناگونی نصب می کنند. به عنوان نمونه، در محل ورودی آب ساختمان شیر سوپاپی نصب می شود تا در صورت قطعی آب، از بازگشت آب به لوله اصلی جلوگیری شود. در کنار ورودی آب ساختمان، در بعد از محل قرار گیری پمپ نیز یک شیر سوپاپی قرار داده می شود. دلیل استفاده از این شیر در جلوی پمپ، جلوگیری از برگشت سیال به درون پمپ و ایجاد اختلال در عملکرد آن می باشد.

خرید آنلاین شیر سوپاپی کینز ایران

شیر سوپاپی کیزایران 0.5 اینچی دارای فیلتری از جنس استنلس استیل می باشد. بدنه آن از برنج فورج پذیر MS58 ساخته شده و جنس فنر بکار رفته در آن نیز استیل ضد زنگ می باشد. شیر سوپاپی کیزایران 0.5 اینچی دارای قطر داخلی 20 میلی متر، قطر خارجی 35 میلی متر و قطر سوپاپ 18.5 میلی متر می باشد. طول شیر سوپاپی کیزایران 0.5 اینچی، 60 میلی متر است و دمای مناسب برای کارکرد آن 100 درجه سانتی گراد و همچنین  فشار مناسب، 12 بار است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
1/2 اینچی
عنوان کالا
شیر سوپاپی کیزایران 1/2 اینچی
برند
کیز ایران
کشور سازنده
ایران
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج فورج پذیر MS58
دمای کار
100 درجه سانتی گراد
فشار کار
12 بار
جنس فنر
استنلس استیل (فولاد ضد زنگ)
جنس فیلتر
استنلس استیل (فولاد ضد زنگ)
جنس سوپاپ
پلاستیک هوستافورم

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود