برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

بوشن توپیچ پرسی نیوپایپ "1/4 1*32

بوشن توپیچ پرسی نیوپایپ "1/4 1*32 ساخت شرکت نیوپایپ گیتی پسند می باشد. این بوشن توپیچ پرسی نیوپایپ "1/4 1*32 دارای سری های پرسی می باشد که این سری ها در مقایسه با دیگر سری ها دارای بهترین حالت برای کاهش مصرف آب دارد.

بیشتر بخوانید
1,469,100 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

بوشن توپیچ پرسی نیوپایپ "1/4 1*32

بوشن توپیچ پرسی نیوپایپ "1/4 1*32 می تواند خرید بسیار مناسبی برای لوله کشی ساختمان شما باشد زیرا این اتصال یکی از باکیفیت تری اتصالات 5 لایه می باشد. در آن از بهترین محصولات تولید شده توسط شرکت نیوپایپ گیتی پسند می باشد. بوشن توپیچ پرسی نیوپایپ "1/4 1*32 دارای رنگ و ظاهر بسیار زیبایی می باشد. بوشن توپیچ پرسی نیوپایپ "1/4 1*32 به صورت پرسی می باشد که شما می توانید آن را به کمک دستگاه به صورت پرسی متصل به لوله های خانه ی خود کرد. بوشن توپیچ پرسی نیوپایپ دارای چند اورنگ های با کیفیتی می باشد. لوله های 5 لایه از بهترین لوله ها برای لوله کشی آب ساختمان می باشد. بوشن توپیچ پرسی نیوپایپ "1/4 1*32 دارای یک لایه گالوانیزه بر روی خود می باشد که این لایه مانع خش خوردن و نفوذ نور به درون آن می شود. این بوشن توپیچ پرسی نیوپایپ "1/4 1*32 به صورت عایق بندی شده تولید شده که این عایق بندی مانع از انتقال دما و گرما از درون لوله به بیرون آن می شود که این دلیل باعث شده است که از این درپوش پرسی در لوله های آب گرم و لوله آب سرد استفاده نمود.

خرید بوشن پرسی

مدل این بدنه این اتصال PEX می باشد. این محصول صفحه دار در شرکت نیوپایپ گیتی پسند تولید شده است. نوع صفحه ی به کار رفته در آن دارای جنس پلیمری می باشد. بوشن توپیچ پرسی نیوپایپ "1/4 1*32 مناسب برای تبدیل سایز و تبدیل لوله های سری پیچی به مدل پرسی می باشد . این اتصال توپیچ پرسی دارای بدنه ای از جنس آلیاژ 5 لایه می باشد. طرح به کار رفته در این بوشن تبدیل دارای طرح ساده و شکی می باشد. این نوع فلز دارای مقاومت بسیار بیشتری نسبت به مدل های پلاستیک فشورده می شود. این اتصال نیوپایپ در برابر انواع تغییر فشار و ضربه مقاوم است که دچار شکستگی و ترک خوردگی نمی شود. بوشن توپیچ پرسی نیوپایپ "1/4 1*32 مناسب برای استفاده در انواع ساختمان های اداری و مسکونی می باشد. بوشن توپیچ پرسی نیوپایپ "1/4 1*32 از بهترین مدل های اتصال برای انشعاب لوله می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
بوشن توپیچ پرسی نیوپایپ
عنوان کالا
بوشن توپیچ پرسی نیوپایپ "1/4 1*32
برند
نیوپایپ
کشور سازنده
بوشن توپیچ پرسی نیوپایپ "1/4 1*32
رنگ
استیل مات
نوع رنگ
استاتیک
کیفیت لعاب
درجه یک
ورودی آب
سرد - گرم
سایز لوله
"1/4 1*32

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود