برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

بوشن روپیچ پرسی نیوپایپ "1/2*25

بوشن روپیچ پرسی نیوپایپ "1/2*25 یکی از بهترین و جدیدترین محصولات نیوپایپ شرکت گیتی پسند می باشد که این بوشن روپیچ پرسی نیوپایپ "1/2*25 دارای بدنه ای از جنس لوله های 5 لایه می باشد که بر روی آن لایه ای گالوانیزه کشیده شده است.

بیشتر بخوانید
686,200 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

بوشن روپیچ پرسی نیوپایپ "1/2*25


بوشن روپیچ پرسی نیوپایپ "1/2*25 دارای بدنه ای با کیفیت می باشد که این بدنه از جنس لوله های 5 لایه می باشد. مدل این لوله های پنج لایه PEX می باشد. دلیل استفاده از این آلیاژ مرغوب این می باشد که این بوشن ساخت شرکت نیوپایپ گیتی پسند در برابر انواع تغییر فشار و ضربه مقاوم شود و به راحتی دچار شکستگی و ترک خوردگی نشود و مقاوم شود. این بوشن روپیچ پرسی نیوپایپ "1/2*25 مناسب برای لوله هایی با همین سایز می باشد. بوشن روپیچ پرسی نیوپایپ "1/2*25 بهترین اتصال برای لوله های آب 5 لایه می باشد. بوشن روپیچ پرسی نیوپایپ "1/2*25 یکی از بهترین بوشن های پرسی می باشد که بسیار ساده و باکیفیت می باشد که بر روی آن یک لایه گالوانیزه کشیده شده است. بوشن روپیچ پرسی نیوپایپ "1/2*25 دارای به صورتی عایق می باشد که مانع از انتقال دما و گرما از درون لوله به بیرون آن می شود که این دلیل باعث شده است که از این درپوش پرسی در لوله های آب گرم و لوله آب سرد استفاده نمود.

بوشن روپیج پرسی


بوشن روپیچ پرسی نیوپایپ "1/2*25 مناسب برای برای تبدیل سایز می باشد که از آن به عنوان اتصال هم استفاده می شود. شما می توانید بوشن روپیچ پرسی نیوپایپ "1/2*25 بدون نیاز به هیچ گونه لوله کش آن را به راحتی نصب نمایید. نصب آن به گونه ای می باشد که شما می توانید آن را به کمک آچار های و یک فشار بسیار کم آن را متصل به لوله های خود کرد. بوشن روپیچ پرسی نیوپایپ "1/2*25 دارای لعاب درجه یکی می باشد که این لعاب باکیفیت باعث شده که نور درون آن نفوز نکند و این عدم نفوز نور باعث شده که میکروب و جلبک در درون خود اصلا نگیرد. بوشن روپیچ پرسی نیوپایپ "1/2*25 دارای رنگ و ظاهر بسیار زیبایی می باشد که این رنگ و طرح باعث شده است که شما بتوانید آن را به هر دو صورت روی کار و زیر کار استفاده کنید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
بوشن روپیچ پرسی
عنوان کالا
بوشن روپیچ پرسی نیوپایپ "1/2*25
برند
نیوپایپ
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
ورودی آب
سرد - گرم
سایز لوله
16*25
تگ ها

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود