برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

درپوش پرسی نیوپایپ 25mm

درپوش پرسی نیوپایپ 25mm مناسب برای لوله هایی با سایز و قطر 25 میلی متر می باشد. این درپوش پرسی نیوپایپ 25mm به دلیل استفاده از لوله های پنج لایه و داشتن لعاب با کیفیت اصلا دچار زنگزدگی نمی شود و در برابر فشار مقاوم است.

بیشتر بخوانید
382,400 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

درپوش پرسی نیوپایپ 25mm


درپوش پرسی نیوپایپ 25mm از جنس فلز های مدل PEX می باشد که بیشتر برای لوله های 5 لایه از آن استفاده می شود. آلیاژ مرقوب استفاده شده در آن باعث شده است که این درپوش ساخت شرکت نیوپایپ گیتی پسند در برابر انواع تغییر فشار و ضربه مقاوم باشد و دچار شکستگی و ترک خوردگی نشود. درپوش پرسی نیوپایپ 25mm بهترین اتصال برای لوله های آب 5 لایه می باشد. درپوش پرسی نیوپایپ 25mm یک درپوش بسیار ساده و باکیفیت می باشد که بر روی آن یک لایه گالوانیزه کشیده شده است. این درپوش پرسی نیوپایپ 25mm مناسب برای لوله هایی با سایز 25 میلی متر می باشد. درپوش پرسی نیوپایپ 25mm دارای به صورتی عایق می باشد که مانع از انتقال دما و گرما از درون لوله به بیرون آن می شود که این دلیل باعث شده است که از این درپوش پرسی در لوله های آب گرم و لوله آب سرد استفاده نمود.

در پوش فلزی


درپوش پرسی نیوپایپ 25mm را شما می توانید بدون نیاز به هیچ گونه لوله کش ساختمانی نصب نمایید. نصب آن به گونه ای می باشد که شما می توانید آن را به کمک آچار های و یک فشار بسیار کم آن را متصل به لوله های خود کرد. درپوش پرسی نیوپایپ 25mm دارای رنگ و ظاهر بسیار زیبایی می باشد که این رنگ و طرح باعث شده است که شما بتوانید آن را به هر دو صورت روی کار و زیر کار استفاده کنید. درپوش پرسی نیوپایپ 25mm دارای لعاب با کیفیتی می باشد این لعاب همراه با عدم نفوذ نور درون آن دلیل بر آن شده است میکروب و جلبک در درون خود نگیرد. درپوش پرسی نیوپایپ 25mm مناسب برای برای سر لوله ها می باشد که به کمک آن مانع از خروج آب از لوله هایی با قطر 25 میلیمتر شود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
درپوش پرسی
عنوان کالا
درپوش پرسی نیوپایپ 25mm
برند
نیوپایپ
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
کیفیت لعاب
درجه یک
ورودی آب
سرد - گرم
سایز لوله
25 میلی متر

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود