برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

زانو دیواری پرسی نیوپایپ "3/4*25

زانو دیواری پرسی نیوپایپ "3/4*25 مناسب برای استفده در لوله های پرسی با سایز 25 میلی متر در 3.4 اینچ می باشد. جنس این زانو دیواری پرسی نیوپایپ "3/4*25 فلزی می باشد که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد.

بیشتر بخوانید
1,380,600 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

زانو دیواری پرسی نیوپایپ "3/4*25


زانو دیواری پرسی نیوپایپ "3/4*25 یکی از مناسب ترین لوله ها و اتصالات برای عمود کردن امتداد لوله ها می باشد که بیشتر در گوشه ها و لبه ها در خانه ها استفاده می شود. اتصالات 5 لایه از باکیفیت ترین و اتصالات از بهترین جنس های روز دنیا می باشد. این زانو از بهترین محصولات تولید شده توسط شرکت نیوپایپ گیتی پسند می باشد. زانو دیواری پرسی نیوپایپ "3/4*25 دارای نصب آسان می باشد که به صورت پرسی نصب می شود. زانو دیواری پرسی نیوپایپ "3/4*25 دارای یک لایه گالوانیزه بر روی خود می باشد که این لایه مانع خش خوردن و نفوذ نور به درون آن می شود. زانو دیواری پرسی نیوپایپ "3/4*25 به صورت عایق بندی شده تولید شده مانع ریخت آب از آن شده و مانع از انتقال دما و گرما از درون لوله به بیرون آن می شود که این دلیل باعث شده است که دمای داخل لوله کوچک ترین تغییری نداشته باشد. این زانو دیواری پرسی نیوپایپ را می توان در لوله های آب گرم و لوله آب سرد استفاده نمود. این زانوی پرسی نیوپایپ دارای چند اورنگ های با کیفیتی می باشد.

زانو پرسی


لوله های 5 لایه از بهترین لوله ها برای لوله کشی آب ساختمان می باشد. این اتصال نیوپایپ دارای دو عدد سری پرسی است که می توانید آن ها را به لوله های آب خود بدون کوچک ترین مشکلی نصب نمایید. این اتصال توپیچ پرسی دارای بدنه ای از جنس آلیاژ 5 لایه می باشد. طرح به کار رفته در این بوشن تبدیل بسیار ساده و زیبا می باشد که می توانید آن را هم به صورت زیر کار و هم روی کار نصب نمایید. این نوع فلز دارای مقاومت بسیار بیشتری نسبت به مدل های پلاستیک فشورده می شود. مدل این بدنه این اتصال PEX می باشد. این محصول صفحه دار در شرکت نیوپایپ گیتی پسند تولید شده است. این اتصال نیوپایپ در برابر انواع تغییر فشار و ضربه مقاوم است که دچار شکستگی و ترک خوردگی نمی شود. زانو دیواری پرسی نیوپایپ "3/4*25 مناسب برای استفاده در انواع ساختمان های اداری و مسکونی می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
زانو دیواری پرسی
عنوان کالا
زانو دیواری پرسی نیوپایپ "3/4*25
برند
نیوپایپ
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
سایز لوله
"3.4*25
تگ ها

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود