برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

سه راهی صفحه دار توپیچ پرسی نیوپایپ 16*"1/2*16

سه راهی صفحه دار توپیچ پرسی نیوپایپ 16*"1/2*16 مناسب برای استفاده انشعاب لوله به سایز 1.2 اینچ به دو لوله 16 میلی متری می باشد که آن دو لوله به صورت پرسی نصب کرد. این سه راهی صفحه دار توپیچ پرسی نیوپایپ 16*"1/2*16 ساخت کمپانی نیوپایپ است.

بیشتر بخوانید
1,037,500 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سه راهی صفحه دار توپیچ پرسی نیوپایپ 16*"1/2*16


سه راهی صفحه دار توپیچ پرسی نیوپایپ 16*"1/2*16 یکی از باکیفیت تری اتصالات 5 لایه می باشد که از بهترین محصولات تولید شده توسط شرکت نیوپایپ گیتی پسند می باشد. سه راهی صفحه دار توپیچ پرسی نیوپایپ 16*"1/2*16 دارای رنگ و ظاهر بسیار زیبایی می باشد که این رنگ و طرح باعث شده است که شما بتوانید آن را به هر دو صورت روی کار و زیر کار استفاده کنید. سه راهی صفحه دار توپیچ پرسی نیوپایپ 16*"1/2*16 به گونه ای می باشد که شما می توانید آن را به کمک دستگاه و یک فشار بسیار کم متصل به لوله های خود کرد. سه راهی صفحه دار توپیچ پرسی نیوپایپ 16*"1/2*16 دارای یک لایه گالوانیزه بر روی خود می باشد که این لایه مانع خش خوردن و نفوذ نور به درون آن می شود. نور باعث می شود که میکروب و جلبک در درون لوله رشد نمایند. سه راهی صفحه دار توپیچ پرسی نیوپایپ 16*"1/2*16 به صورتی عایق بندی شده تولید شده که این عایق بندی مانع از انتقال دما و گرما از درون لوله به بیرون آن می شود که این دلیل باعث شده است که از این درپوش پرسی در لوله های آب گرم و لوله آب سرد استفاده نمود بوشن توپیچ پرسی نیوپایپ دارای چند اورنگ های با کیفیتی می باشد.

سه راهی صفحه دار


لوله های 5 لایه از بهترین لوله ها برای لوله کشی آب ساختمان می باشد. شما می توانید برای انشعاب دادن لوله های خود به دو سری ، نیاز به یک سه راهی می باشید. این سه راهی می تواند لوله ی 2/1 اینچی شما را به دو لوله 16 میلی متری انشعاب دهد. این اتصال نیوپایپ دارای دو عدد سری پرسی و توپیچ است که می توانید آن ها را به لوله های آب خود به صورت پرس نصب نمایید. این اتصال توپیچ توپیچ پرسی دارای بدنه ای از جنس آلیاژ 5 لایه می باشد. طرح به کار رفته در این بوشن تبدیل بسیار ساده و زیبا می باشد که می توانید آن را هم به صورت زیر کار و هم روی کار نصب نمایید. این نوع فلز دارای مقاومت بسیار بیشتری نسبت به مدل های پلاستیک فشورده می شود. مدل این بدنه این اتصال PEX می باشد. این محصول صفحه دار در شرکت نیوپایپ گیتی پسند تولید شده است. نوع صفحه ی به کار رفته در آن دارای جنس پلیمری می باشد. این اتصال نیوپایپ در برابر انواع تغییر فشار و ضربه مقاوم است که دچار شکستگی و ترک خوردگی نمی شود. سه راهی صفحه دار توپیچ پرسی نیوپایپ 16*"1/2*16 مناسب برای استفاده در انواع ساختمان های اداری و مسکونی می باشد. سه راهی صفحه دار توپیچ پرسی نیوپایپ 16*"1/2*16 از بهترین مدل های اتصال برای انشعاب لوله می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
سه راهی صفحه دار توپیچ پرسی
عنوان کالا
سه راهی صفحه دار توپیچ پرسی نیوپایپ 16*"1/2*16
برند
نیوپایپ
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
کیفیت لعاب
درجه یک
ورودی آب
سرد - گرم
سایز لوله
16*1/2*16
تگ ها

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود