برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

زانو °90 پرسی نیوپایپ 63*63

برای زانو دادن به لوله ها با سایز 63 میلی متر، بهترین گذینه زانو °90 پرسی نیوپایپ 63*63 می باشد زیرا در تولید آن از بهترین جنس فلز 5 لایه استفاده شده است. این زانو °90 پرسی نیوپایپ 63*63 ساخت شرکت نیوپایپ گیتی پسند می باشد. 

بیشتر بخوانید
16,621,700 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

زانو °90 پرسی نیوپایپ 63*63


لوله های 5 لایه از بهترین لوله ها برای لوله کشی آب ساختمان می باشد. شما برای خم دادن و ایجاد زاویه 90 درجه به لوله های آب خود نیاز مند به یک زانوی با کیفیت می باشید. این اتصال نیوپایپ دارای دو عدد سری پرسی است که می توانید آن ها را به لوله های آب خود به صورت پرس نصب نمایید. زانوی پرسی دارای بدنه ای از جنس آلیاژ 5 لایه می باشد این نوع فلز دارای مقاومت بسیار بیشتری نسبت به مدل های پلاستیک فشورده می شود. مدل این بدنه این اتصال PEX می باشد. زانو °90 پرسی نیوپایپ 63*63 به گونه ای می باشد که شما می توانید آن را به کمک دستگاه و یک فشار بسیار کم متصل به لوله های خود کرد. زانو °90 پرسی نیوپایپ 63*63 دارای یک لایه گالوانیزه بر روی خود می باشد که این لایه مانع خش خوردن و نفوذ نور به درون آن می شود. نور باعث می شود که میکروب و جلبک در درون لوله رشد نمایند. زانو °90 پرسی نیوپایپ 63*63 به صورتی عایق بندی شده تولید شده که این عایق بندی مانع از انتقال دما و گرما از درون لوله به بیرون آن می شود که این دلیل باعث شده است که از این درپوش پرسی در لوله های آب گرم و لوله آب سرد استفاده نمود بوشن توپیچ پرسی نیوپایپ دارای چند اورنگ های با کیفیتی می باشد.

زانو 90 درجه پرسی

زانو °90 پرسی نیوپایپ 63*63 دارای رنگ و ظاهر بسیار زیبایی می باشد که این رنگ و طرح باعث شده است که شما بتوانید آن را به هر دو صورت روی کار و زیر کار استفاده کنید. این زانوی نود درجه پرسی را شرکت نیوپایپ گیتی پسند تولید کرده است. این اتصال نیوپایپ در برابر انواع تغییر فشار و ضربه مقاوم است که دچار شکستگی و ترک خوردگی نمی شود. زانو °90 پرسی نیوپایپ 63*63 مناسب برای استفاده در انواع ساختمان های اداری و مسکونی می باشد. زانو °90 پرسی نیوپایپ 50*50 از بهترین مدل های اتصال و زانو دادن لوله های آب 5 لایه می باشد. زانو °90 پرسی نیوپایپ 63*63 یکی از باکیفیت تری اتصالات 5 لایه می باشد که جزو محصولات تولید شده توسط نیوپایپ گیتی پسند می باشد. طرح به کار رفته در این بوشن تبدیل بسیار ساده و زیبا می باشد که می توانید آن را هم به صورت زیر کار و هم روی کار نصب نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
زانو °90 پرسی
عنوان کالا
زانو °90 پرسی نیوپایپ 63*63
برند
نیوپایپ
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
ورودی آب
سرد - گرم
سایز لوله
63 میلی متر

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود