برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

بوشن گالوانیزه پرسی 32*32

بوشن پرسی نیوپایپ 32*32 از مدل بوشن بوشن گالوانیزه می باشد که این خاصیت بوشن گالوانیزه باعث شده که کیفیت بسیار بالایی پیدا نماید. بوشن گالوانیزه یکی از مناسب ترین روکش های مخصوص لوله ها و بوشن ها می باشد که شرکت نیوپایپ بر روی این بوشن از این مدل  استفاده کرده است.

مشاهده محصولات بوشن گالوانیزه

بیشتر بخوانید
1,104,200 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

بوشن گالوانیزه

بوشن پرسی نیوپایپ 32*32 که یکی از بهترین بوشن گالوانیزه می باشد، از لوله های آب 5 لایه PEX ساخته شده است. آلیاژ استفاده شده در آن باعث شده است که بوشن پرسی نیوپایپ 32*32 در برابر انواع تغییر فشار و دما دچار شکستگی و ترک زدگی نمی شود که این خاصیت آن به دلیل بوشن گالوانیزه بودن آن است. ببوشن پرسی نیوپایپ 32*32 در داخل خود از لعابی با کیفیتی استفاده کرده است که میکروب و جرم در آن نمی ماند؛ این خاصیت باعث شده است که بتواند آب را در خود بدون کوچکترین افت فشاری حرکت نمایید. این بوشن پرسی نیوپایپ از مدل های گالوانیزه می باشد که بسیار با کیفیت می باشد. بوشن گالوانیزه 32*32 یکی از جدید ترین با کیفیت ترین محصولات شرکت نیوپایپ می باشد که بر روی آن لایه گالوانیزه نیز کشیده شده است. بوشن تبدیل نیوپایپ وسیله ای می باشد که از آن جهت اتصال دو لوله به یکدیگر استفاده می شود.

انواع بوشن گالوانیزه 


بوشن پرسی نیوپایپ 32*32 دارای خاصیتی از بوشن گالوانیزه می باشد که مانع از انتقال دما و گرما می شود، این خاصیت باعث شده که آن را برای هم لوله های آب گرم و هم آب سرد استفاده نمود. بوشن پرسی نیوپایپ 32*32 دارای نصب آسان می باشد که شما می توانید آن را به کمک آچار های ساده ای که در هر خانه ای موجود می باشد آن را وصل نمایید. بوشن پرسی نیوپایپ 32*32 دارای لعاب بسیار خوبی در داخل خود می باشد که مانع گرفتن جرم می باشد که این خاصیت باعث شده است که این تبدیل اصلا باعث افت فشار آب نشود.

 بهترین بوشن گالوانیزه

مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
بوشن گالوانیزه
عنوان کالا
بوشن پرسی نیوپایپ 32*32
برند
نیوپایپ
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
ورودی آب
سرد - گرم
سایز لوله
32 میلی متر
نوع بسته بندی
کارتن
تعداد در بسته بندی
8
کارتن بزرگ
64
تگ ها

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود