برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

بوشن پرسی نیوپایپ 16*16

بوشن پرسی نیوپایپ 16*16 مناسب برای استفاده در انواع ساختمان های مسکونی اداری و صنعتی می باشد. این بوشن پرسی نیوپایپ 16*16 ساخت شرکت نیوپایپ گیتی پسند می باشد که با کیفیت است. بوشن پرسی نیوپایپ 16*16 دارای قیمت مناسب است.

بیشتر بخوانید
393,700 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

بوشن پرسی نیوپایپ 16*16


بوشن پرسی نیوپایپ 16*16 ساخته شده از لوله های آب 5 لایه می باشد که این لوله ها از مدل فلز PEX است. آلیاژ استفاده شده در آن باعث شده است که این بوشن پرسی نیوپایپ 16*16 در برابر انواع تغییر فشار و دما دچار شکستگی و ترک زدگی نمی شود. بوشن پرسی نیوپایپ 16*16 در داخل خود از لعابی استفاده کرده است که میکروب و جرم در آن نمی ماند؛ این خاصیت باعث شده است که بتواند آب را در خود بدون کوچکترین افت فشاری رد نمایید. این بوشن تبدیل پرسی نیوپایپ از مدل های پرسی می باشد که بسیار با کیفیت می باشد. بوشن پرسی نیوپایپ 16*16 یکی از جدید ترین با کیفیت ترین محصولات شرکت نیوپایپ می باشد که بر روی آن لایه گالوانیزه نیز کشیده شده است. بوشن تبدیل پرسی نیوپایپ وسیله ای می باشد که از آن جهت اتصال دو لوله با قطر های متفاوت به یکدیگر استفاده می شود.

نمایندگی نیوپایپ


بوشن پرسی نیوپایپ 16*16 دارای خاصیتی می باشد که مانع از انتقال دما و گرما می شود پس می توان آن را برای هم لوله های آب گرم و هم آب سرد استفاده نمودبوشن پرسی نیوپایپ 16*16 دارای نصب آسان می باشد که شما می توانید آن را به کمک آچار های ساده ای که در هر خانه ای موجود می باشد آن را وصل نمایید. بوشن پرسی نیوپایپ 16*16 دارای لعاب بسیار خوبی در داخل خود می باشد که مانع گرفتن جرم می باشد که این خاصیت باعث شده است که این تبدیل اصلا باعث افت فشار آب نشود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
بوشن پرسی
عنوان کالا
بوشن پرسی نیوپایپ 16*16
برند
نیوپایپ
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
کیفیت لعاب
درجه یک
ورودی آب
سرد - گرم
سایز لوله
16 میلی متر
تعداد در بسته بندی
30
کارتن بزرگ
240

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود