برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

بوشن تبدیل پرسی نیوپایپ 20*32

اگر به دنبال لوله و لوازم های  لوله کشی مانند بوشن تبدیل، سه راهی و... می گردید قطعا نام نیوپایپ گیتی پسند به گوش شما خواهد خورد زیرا این شرکت همواره از بهترین های کشور در تولید لوله بوده است. بوشن تبدیل پرسی نیوپایپ 20*32 مناسب برای تبدیل دو لوله با سایز های 20 و 32 به هم می باشد.

بیشتر بخوانید
758,700 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

بوشن تبدیل پرسی نیوپایپ 20*32


بوشن تبدیل پرسی نیوپایپ 20*32 ساخته شده از لوله های آب 5 لایه می باشد که این لوله ها از مدل فلز PEX است. این بوشن تبدیل پرسی نیوپایپ از مدل های پرسی می باشد که بسیار با کیفیت می باشد. بوشن تبدیل پرسی نیوپایپ 20*32 یکی از جدید ترین با کیفیت ترین محصولات شرکت نیوپایپ می باشد که بر روی آن لایه گالوانیزه نیز کشیده شده است. بوشن تبدیل پرسی نیوپایپ وسیله ای می باشد که از آن جهت اتصال دو لوله با قطر های متفاوت به یکدیگر استفاده می شود.

بوشن تبدیل نیوپایپ


آلیاژ استفاده شده در آن باعث شده است که این بوشن تبدیل پرسی نیوپایپ 20*32 در برابر انواع تغییر فشار و دما دچار شکستگی و ترک زدگی نمی شود. بوشن تبدیل پرسی نیوپایپ 20*32 در داخل خود از لعابی استفاده کرده است که میکروب و جرم در آن نمی ماند؛ این خاصیت باعث شده است که بتواند آب را در خود بدون کوچکترین افت فشاری رد نمایید. بوشن تبدیل پرسی نیوپایپ 20*25 دارای نصب آسان می باشد که شما می توانید آن را به کمک آچار های ساده ای که در هر خانه ای موجود می باشد آن را وصل نمایید. بوشن تبدیل پرسی نیوپایپ 20*32 دارای لعاب بسیار خوبی در داخل خود می باشد که مانع گرفتن جرم می باشد که این خاصیت باعث شده است که این تبدیل اصلا باعث افت فشار آب نشود. این بوشن تبدیل پرسی نیوپایپ 20*32 دارای خاصیتی می باشد که مانع از انتقال دما و گرما می شود پس می توان آن را برای هم لوله های آب گرم و هم آب سرد استفاده نمود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
بوشن تبدیل پرسی
عنوان کالا
بوشن تبدیل پرسی نیوپایپ 20*32
برند
نیوپایپ
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
کیفیت لعاب
درجه یک
ورودی آب
سرد - گرم
سایز لوله
20*32
نوع بسته بندی
کارتن
تعداد در بسته بندی
12
کارتن بزرگ
96

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود